AMS Mitsubishi Evo 900X

Σχετικά άρθρα

Alpha Motors Montage κόστους 499.000 δολαρίων

Ένα ακόμη ηλεκτρικό μοντέλο παρουσίασε η Alpha Motor Corporation....

Alpha Motors REX

Η Alpha Motor Corporation παρουσίασε ένα ακόμη ηλεκτρικό μοντέλο...

Η Alpha ανανεώνει τα Ace

Η Alpha Motor Corporation παρουσίασε τα ανανεωμένα Ace, Ace...

Alpha Saga Estate

Η Alpha Motor Corporation παρουσίασε ένα ακόμη μοντέλο, την...

Οι απανταχού φίλοι της βελτίωσης σίγουρα θα έχετε ακούσει την AMS. Πολύ πιθανό κάποιος φίλος ή γνωστός σας να έχει τοποθετήσει στο αμάξι του κάποιο από τα προϊόντα της. Οι δραστηριότητες της περιλαμβάνουν επεμβάσεις στο Nissan GT-R, σε κάποια Subaru κ.ά. αλλά στην πραγματικότητα φημίζεται για τα Mitsubishi Evolution διαφόρων γενιών που βελτιώνει. Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε στην τελευταία γενιά, το Evo X.

Οι επεμβάσεις που έχουν γίνει στο αμάξι είναι τόσες πολλές που θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το AMS Mitsubishi Evo 900X κινείται από τον AMS Stage 3 Short Block κινητήρα υπερκυβισμένο στα 2.2 λίτρα. Σε αυτόν έχουν αλλαχθεί πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόροι και ελατήρια βαλβίδων για να αντέξει την “κακομεταχείριση” σε δρόμο και πίστα. Το εργοστασιακό turbo φυσικά έχει αλλαχθεί και τοποθετήθηκε το GT900X turbo kit της εταιρίας με custom εξάτμιση. Το intercooler αντικαταστάθηκε με μεγαλύτερο και η τροφοδοσία του κινητήρα με καύσιμο γίνεται πλέον με ένα σύστημα της AMS ικανό να “ταΐσει” έως και 800 άλογα. Στον τομέα της μετάδοσης, έχουν αλλαχθεί όλες οι βάσεις του κινητήρα και του κιβωτίου με νέες της AMS καθώς και ο συμπλέκτης με τρίφτερο της Exedy.

Επειδή όμως το αμάξι θα μπαίνει τακτικά σε πίστες, αλλά και επειδή έτσι είναι το σωστό σε αυτές τις μετατροπές, αλλαγές έχουν γίνει στο πλαίσιο και στην ανάρτηση. Εκτός από πολλά και διαφορετικά “δεσίματα” για να γίνει το αμάξι πιο στιβαρό, η AMS άλλαξε τόσο την ανάρτηση με μία ρυθμιζόμενη της JRZ όσο και τις αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω.

Τέλος δεν θα ήταν ολοκληρωμένη βελτίωση αν η εξωτερική εμφάνιση έμενε η ίδια. Dry carbon καπό και πορτ μπαγκάζ από την Seibon, μεγάλη αεροτομή από την Aeromotive και ζάντες ελαφρού κράματος από την Enkei που ντύνονται με Continental Contisport Contact3 ελαστικά.

Νούμερα για ιπποδύναμη δεν έχουμε από την AMS αλλά οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους: 0-100 χλμ/ώρα σε 3.5 δευτερόλεπτα, τα 400m σε 11.1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 215 χλμ/ώρα, 100-0 σε 34.8 μέτρα, πλευρική επιτάχυνση σε skid pad 1.02g και όλα αυτά με ελαστικά δρόμου όπως προαναφέραμε. Στο κάτω κάτω το τι κάνει στο δρόμο είναι πολύ πιο σημαντικό από κάποια απόλυτα νούμερα…

Video και φωτογραφίες στη συνέχεια.

httpvh://www.youtube.com/watch?v=mdzFU6J8uWE

[Πηγή: AMS]

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

ABT RS3-R με 510 άλογα

Η ABT Sportsline παρουσιάζει την ακραία βελτιωμένη πρόταση της για το ανανεωμένο Audi RS3. Την ονομάζει RS3-R, με τον 2,5-λίτρων TFSI κινητήρα να δυναμώνει...

Η Alpina ετοιμάζει τις ηλεκτρικές 7 Series και X7

Η Alpina εργάζεται πάνω στα πρώτα δύο ηλεκτρικά της μοντέλα. Πρόκειται για την ανανεωμένη Σειρά 7 και την X7, με τα αυτοκίνητα να αναμένεται...

Νέο bodykit για την Rolls-Royce Wraith από την Venuum

Ο βελτιωτικός οίκος Venuum έχει ετοιμάσει ένα bodykit για την Rolls-Royce Wraith. Αυτό αποτελείται από νέους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω, πλαϊνές ποδιές, φουσκωμένα φτερά,...

BMW M3 Touring by G-Power με 800 άλογα

Η G-Power παρουσίασε το αναβαθμισμένο πακέτο G3M Bi-Turbo για τη νέα BMW M3 Touring, που κάνει τον twin-turbo 3.000 κ.εκ turbo κινητήρα να αποδίδει 800...