Ferrari: Μας φοβήθηκε η Mercedes

Σχετικά άρθρα

Δεν ασκεί έφεση η Williams

Ένα αρκετά ασυνήθιστο περιστατικό έλαβε χώρα στο Interlagos την...

Todt: Το ενός λεπτού σιγή δεν ήταν για τα θύματα του Παρισιού

Πριν από την έναρξη του κυριακάτικου αγώνα στη Βραζιλία,...

Ο Maldonado εκνεύρισε τη Sauber

Ακόμα ένα περιστατικό είχε αρνητικό πρωταγωνιστή τον Pastor Maldonado....

Από τους Schumacher και Raikkonen παραδειγματίστηκε ο Verstappen

Παρόλο που είναι ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της...

GP BRASILE F1/2015

Μόνη της έτρεχε ουσιαστικά και πάλι η Mercedes στο Interlagos. Καμία ομάδα δεν κατάφερε να την απειλήσει πραγματικά, τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, ωστόσο αυτό που παρατηρήσαμε είναι η διαφορά της από την ομάδα πίσω της. Αυτή δεν ήταν άλλη από τη Ferrari, η οποία βρισκόταν στη δεύτερη θέση της σειράς ανταγωνιστικότητας, πολύ μακριά από τους υπόλοιπους πίσω της.

Η ιταλική ομάδα είδε τον εαυτό της πιο κοντά, όμως, στην κορυφή, καθώς ο Sebastian Vettel τερμάτισε 14,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Nico Rosberg και 6,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Lewis Hamilton, που είχε τελειώσει τα ελαστικά του στους τελευταίους γύρους. Ο επί κεφαλής της Scuderia, Maurizio Arrivabene, πιστεύει πως αυτό ήταν ήταν κάτι που ήρθε ξαφνικά, αλλά είναι το αποτέλεσμα της βελτίωσης εντός της σεζόν.

Δεν ήταν μια εφεύρεση αν κοιτάξετε τους αριθμούς. Ήταν ένας αγώνας που ήμασταν πιο κοντά τους από οποιονδήποτε άλλο. Ο ρυθμός του μονοθεσίου δεν ήταν τόσο κακός. Σε κάποιους γύρους ήμασταν κοντά τους, ενώ ήμασταν ακόμα και ταχύτεροι από αυτούς σε μερικούς γύρους, αλλά δυστυχώς στους περισσότερους ήμασταν αρκετά μακριά τους. Έφτιαξαν μια διαφορά και αξίζουν τη νίκη.

GP BRASILE F1/2015

Ο Ιταλός θεωρεί πως η γερμανική ομάδα πίεζε πιο πολύ από κάθε άλλο αγώνα στη Βραζιλία, διότι θεωρούσε πως η Ferrari μπορεί να της σπάσει το «1-2», όπως μαρτυρά και το γεγονός ότι η Mercedes ακολούθησε τη στρατηγική της Ferrari.

Πίεζαν και σε μερικά σημαία πίεζαν πολύ σκληρά, έτσι είμαι σίγουρος ότι, εκτός από τους 3-4 τελευταίους γύρους, πίεζαν σε όλο τον αγώνα. Ίσως σε άλλους αγώνες όχι, αλλά είμαι σίγουρος πως το έκαναν εδώ. Μόνο η Mercedes το ξέρει, αλλά αυτό πιστεύουμε από τα δεδομένα μας. Είδαμε ότι η διαφορά μεταξύ της στρατηγικής Α (δύο pit stops) και της Β (τρία pit stops) δεν ήταν μεγάλη, αλλά θέλαμε να το αλλάξουμε και να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί. Στην πραγματικότητα, η Mercedes ήταν στην ίδια στρατηγική και αυτό απαντά στο αν τελικά πίεζαν πολύ.

ΠηγήESPN

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Τράκαρε στο Ώστιν η BMW M5 Safety Car του MotoGP

Το περασμένο σαββατοκύριακο διεξήχθη στην COTA (Circuit of the...

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Τράκαρε στο Ώστιν η BMW M5 Safety Car του MotoGP

Το περασμένο σαββατοκύριακο διεξήχθη στην COTA (Circuit of the...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Sergio Perez: Έχω συνομιλίες με ομάδες για επιστροφή στην F1. Η Cadillac επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της

Πριν περίπου ένα μήνα, η Cadillac πήρε επίσημα το χρίσμα να γίνει η 11η ομάδα του grid της Formula 1 από το 2026. Αυτό...

Tsunoda: Ο Horner μου είπε πως δεν θα μου ζητήσει να δώσω την θέση μου αν είμαι μπροστά από τον Verstappen

Σε συνέντευξη του ο Yuki Tsunoda αποκάλυψε τι του ζήτησε ο Christian Horner, ενώ είπε πως ο Βρετανός επικεφαλής της Red Bull του υποσχέθηκε...

Με ειδικό λευκό livery η Red Bull στην Ιαπωνία

Η Red Bull Racing θέλοντας να τιμήσει την συνεργασία της με την Honda, στο Ιαπωνικό Grand Prix που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στη...

Η FIA θέλει οι οδηγοί της Formula 1 να υποχρεούνται να αλλάζουν ομάδα κάθε σεζόν!

Σε μια πρωτοφανή κίνηση που θα αλλάξει ριζικά το τοπίο της Formula 1, η FIA ανακοίνωσε την εισαγωγή ενός νέου κανονισμού που θα απαιτεί...