SCG003S με 750 άλογα

Σχετικά άρθρα

Οριστικό τέλος για την έκθεση της Γενεύης

Φέτος, μετά από τέσσερα χρόνια, διεξήχθη η κάποτε η...

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν...

Pininfarina Enigma GT με V6 κινητήρα υδρογόνου

Το πρωτότυπο Pininfarina Enigma GT έκανε το ντεμπούτο του...

Επίσημο: Νέο Renault 5

Σε μια έκθεση Γενεύης σκιά του παρελθόντος, έκανε το...

scuderia-cameron-glickenhaus-scg003s-2

Η Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) παρουσίασε επίσημα το πρώτο supercar παραγωγής της. Πρόκειται για το SCG003S το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του τον Μάρτιο του 2017 στην έκθεση της Γενεύης, διαθέτοντας μικρές αλλαγές από το μοντέλο που είχε φέρει στη περσινή έκθεση της Ελβετικής πόλης η εταιρία.

Το γράμμα S προέρχεται από την λέξη Stradale, δηλώνοντας έτσι πως το SCG003S αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού SCG003C. Μηχανικά φορά έναν twin-turbo V8 4,4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 750 ίππων, που δίνει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την εταιρία το μοντέλο της θα είναι το ταχύτερο στις στροφές αυτοκίνητο της αγοράς, μιας και θα μπορεί να παράγει πλευρική επιτάχυνση άνω των 2 Gs. Σε ότι αφορά τα 0-100 χλμ/ώρα, αυτά έρχονται σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.

Η παραγωγή του θα γίνεται στην Ιταλία από την Manifattura Automobili Torino, με το SCG003S να είναι εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon. Λίγα μόλις αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν -άγνωστο ακόμη πόσα- με την παραγωγή να ξεκινά το καλοκαίρι του 2017, με τους ιδιοκτήτες να έχουν διαθέσιμο ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης τόσο για το εξωτερικό, όσο και για το εσωτερικό. Πόσο κοστίζει; Η εταιρία δεν ανέφερε το παραμικρό, αλλά παλαιότερες αναφορές μιλούσαν για 1,3 εκατ. δολάρια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

EuroNCAP: 5άστερα τα Polestar 3, BYD Sealion 7, Cupra Terramar, Hongqi E-HS9, Jaecoo 7, Geely EX5 και Audi A6

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Audi A6, BYD Sealion 7, Cupra Terramar, Hongqi E-HS9, Jaecoo 7, Geely...

O λόγος που η Stellantis σταμάτησε την παραγωγή του Leapmotor T03 στην Πολωνία

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της Stellantis ότι σταματά την παραγωγή του Leapmotor 03 στην Πολωνία, μετά από μόλις 9 μήνες, γαλλικά μέσα αποκαλύπτουν...

Η Stellantis σταμάτησε να παράγει το Leapmotor 03 στην Πολωνία

Η Stellantis ανακοίνωσε σήμερα ότι -στις 30 Μαρτίου, και μετά από μόλις 9 μήνες- σταμάτησε την παραγωγή του Leapmotor 03 στο εργοστάσιο της στο...

BMW M4 Competition vs Ariel Atom 4R. Ποιο είναι γρηγορότερο στο 400άρι;

Δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα αυτοκίνητα, αλλά και τα δύο προσφέρουν χαμόγελα στους οδηγούς τους. Ποιο, όμως, είναι πιο γρήγορο στο 400άρι; Μηχανικά, το Atom 4R...