GP Μεξικού 2016, FP3: Κορυφή για Verstappen

Σχετικά άρθρα

Mercedes: Λάθος τα team orders στο Abu Dhabi

Στο Abu Dhabi, η Mercedes, βλέποντας τον Sebastian Vettel...

Hamilton: Δεν έκανα κάτι ανήθικο

Το 2016 έχει περάσει πλέον στην ιστορία, η οποία...

GP Abu Dhabi 2016: Πρωταθλητής ο Rosberg!

Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Nico Rosberg, λοιπόν! Η μεγάλη ανατροπή...

Κατατακτήριες GP Abu Dhabi 2016: Αχτύπητος ο Hamilton

Από την καλύτερη θέση θα ξεκινήσει τον αυριανό αγώνα...

[nextpage title=”FP3″ ]

verstappen

Σε ένα πολύ σφιχτό τελευταίο 10λεπτο, ο Max Verstappen κατάφερε να ανέβει και να διατηρηθεί στην κορυφή. Βέβαια, ο μικρός βοηθήθηκε και από την κίνηση στην πίστα, κάτι που δεν άφηνε τους οδηγούς να δείξουν την πραγματική τους ταχύτητα. Ο Lewis Hamilton έμεινε στη δεύτερη θέση, αλλά έδειξε για μία ακόμα φορά ότι είναι ταχύτερος από τον team-mate του.

Στην τρίτη θέση ο Daniel Ricciardo, μπροστά από τους Nico Rosberg, Valtteri Bottas, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Felipe Massa, Nico Hulkenberg και τον Carlos Sainz που είναι ο τελευταίος στην πρώτη 10άδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP3:

Ο καιρός στην Πόλη του Μεξικού ήταν περισσότερο ηλιόλουστος σήμερα, αλλά αυτό δεν ήταν ικανό να ανεβάσει τις θερμοκρασίες πάνω από τους 13°C στον αέρα και τους 23°C στην άσφαλτο, στο ξεκίνημα. Οι δύο οδηγοί της Haas ήταν οι πρώτοι που πάτησαν πίστα, αλλά επέστρεψαν στα pits χωρίς να γράψουν χρόνο. Αυτό το έκανε ο Ocon, καθώς οι οδηγοί δεν έδειχναν ιδιαίτερα ορεξάτοι για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους στα πρώτα 10 λεπτά.

Οι δύο Mercedes ξεκίνησαν τις προσπάθειές τους, όμως αρχικά ήταν αργοί με τα μαλακά ελαστικά. Γρήγορα, όμως, πάτησαν γκάζι, έτσι ο Rosberg σημείωσε το 1:20.5 και ο Hamilton 1:20.1. ανεβαίνοντας έτσι στην κορυφή. Στην πίστα έβαιναν όλο και περισσότεροι οδηγοί, με την θερμοκρασία οδοστρώματος να ανεβαίνει στους 27°C, πράγμα που βοηθούσε τους οδηγούς να ζεστάνουν τα ελαστικά τους.

Ο Hamilton πίεσε κι άλλο, έτσι βελτίωσε στο 1:19.7, όταν ο Rosberg ήταν 7 δέκατα πίσω, στη δεύτερη θέση. Κάποιοι φορούσαν ήδη τα πολύ μαλακά ελαστικά, όπως ο Massa, που ανέβηκε στην τέταρτη θέση, 13 χιλιοστά πίσω από τον Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Rosberg έγινε πιο γρήγορος, αλλά το 1:20.2 δεν ήταν ικανό να απειλήσει τον team-mate του.

Ο Raikkonen μετακινήθηκε στην έκτη θέση στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια και ο Vettel 17ος, αλλά ήταν φανερό πως είχαν περισσότερη ταχύτητα. Ο Vettel το επιβεβαίωσε αυτό με το 1:20.0, όσο ο Raikkonen δεν μπορούσε να κάνει έναν συνολικά γρήγορο γύρο, παρά μόνο ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο κομμάτι.

Είχαμε φτάσει στη μέση της περιόδου και ήταν η ώρα για τις δύο Red Bull να δείξουν τι μπορούν να κάνουν. Ο Verstappen πήρε τη δεύτερη θέση, δύο δέκατα πίσω από τον Hamilton, και ο Ricciardo στην πέμπτη, ένα δέκατο πίσω από τον Rosberg, αλλά δευτερόλεπτα αργότερα ο Bottas έριξε τον Αυστραλό στην έκτη θέση, δείχνοντας ότι ο ανταγωνισμός είναι αρκετά σκληρός.

Ο οδηγός της Red Bull, όμως, πίεσε και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, 9 χιλιοστά μπροστά από τον Verstappen. Ο Hamilton γυρνούσε στην πίστα, αλλά ο Βρετανός είχε αρκετό καύσιμο στην W07, προκειμένου να αξιολογήσει τη φθορά των μαλακών ελαστικών σε μια μικρή προσομοίωση αγώνα. Ο Raikkonen δεν ήταν έξω, έτσι είχε πέσει στην 11η θέση.

Λίγοι ήταν οι οδηγοί που έτρεχαν στα 20 λεπτά για το τέλος, αφού έκαναν προετοιμασία για την προσομοίωση κατατακτήριων στα τελευταία λεπτά. Ο ήλιος ανέβαζε τη θερμοκρασία της ασφάλτου στους 31°C και ο Ericsson εκμεταλλεύτηκε την άδεια πίστα, βγαίνοντας με τα πολύ μαλακά στα 15 λεπτά για το τέλος.

Οι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν στο τελευταίο 10λεπτο. Ο Massa ήταν έξω από πριν και ανέβηκε στην 4η θέση, αλλά ήταν βέβαιο πως αυτό είναι προσωρινό. Ο Verstappen έπιασε κορυφή, με χρόνο στο 1:19.1 και ο Bottas πήρε την τρίτη θέση, με 1:19.8, όσο ο Hamilton έκανε παράπονα για τα μονοθέσια που υπήρχαν στην πίστα, κάτι που τον δυσκόλευε να βρει καθαρό χώρο μπροστά του.

Ο Ricciardo μετακινήθηκε δεύτερος, 3 δέκατα πίσω από τον Verstappen, ενώ ο Vettel ξεκίνησε καλά τον γύρο του, όμως παρέμεινε στην έκτη θέση. Το κυκλοφοριακό ήταν ένα πρόβλημα για αρκετούς οδηγούς, με αποτέλεσμα κάποιοι γρήγοροι γύροι να καταστρέφονται άδοξα, ιδιαίτερα στο τελευταίο κομμάτι της πίστας.

Ο Hamilton ανέβηκε δεύτερος, 1 δέκατο πίσω από τον Verstappen, παρόλο που το πρώτο του κομμάτι δεν ήταν καλό. Η Ferrari φαινόταν να βρίσκεται εκτός ρυθμού, καθώς ο Vettel ήταν στην έκτη θέση και ο Raikkonen στην έβδομη, χωρίς να δείχνουν ικανοί για κάτι καλύτερο. Τα μονοθέσια ξεκίνησαν να γυρίζουν στα pits, γεγονός που σήμαινε πως είχε τελειώσει η προσομοίωση κατατακτήριων, μαζί και η τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμαστικών.

cv8lwhqxgaegqun

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 21:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 33 Max Verstappen Red Bull 1:19.137 16
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:19.231 +0.094s 23
3 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:19.370 +0.233s 17
4 6 Nico Rosberg Mercedes 1:19.618 +0.481s 27
5 77 Valtteri Bottas Williams 1:19.811 +0.674s 19
6 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:19.937 +0.800s 16
7 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:19.994 +0.857s 16
8 19 Felipe Massa Williams 1:19.997 +0.860s 22
9 27 Nico Hulkenberg Force India 1:20.255 +1.118s 21
10 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:20.325 +1.188s 22
11 11 Sergio Perez Force India 1:20.472 +1.335s 20
12 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:20.586 +1.449s 20
13 14 Fernando Alonso McLaren 1:20.600 +1.463s 18
14 30 Jolyon Palmer Renault 1:20.959 +1.822s 18
15 22 Jenson Button McLaren 1:21.152 +2.015s 19
16 9 Marcus Ericsson Sauber 1:21.245 +2.108s 21
17 21 Esteban Gutierrez Haas 1:21.338 +2.201s 16
18 20 Kevin Magnussen Renault 1:21.345 +2.208s 17
19 8 Romain Grosjean Haas 1:21.601 +2.464s 15
20 94 Pascal Wehrlein Manor 1:21.758 +2.621s 23
21 31 Esteban Ocon Manor 1:21.921 +2.784s 22
22 12 Felipe Nasr Sauber 1:22.354 +3.217s 18

[/nextpage]

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο Helmut Marko έκρινε ως θετικό το ντεμπούτο του Tsunoda

Ο σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, επαίνεσε την "σταθερή" εμφάνιση του Yuki Tsunoda στην παρθενική του εμφάνιση με το RB21 στο Ιαπωνικό Grand...

Honda: Θα έχουμε λόγο στη σύνθεση των οδηγών της Aston Martin από το 2026. Δεν μας ενδιαφέρουν οι V10 κινητήρες

Από του χρόνου η Honda σταματά τη συνεργασία της με την Red Bull και θα συνεργαστεί με την Aston Martin, με την ιαπωνική εταιρία...

Hamilton: Το μονοθέσιό μου έχει “έλλειμμα” σε σχέση με του Leclerc

Ο Lewis Hamilton έκανε έναν ενδιαφέροντα ισχυρισμό για το μονοθέσιο του, αφού δήλωσε πως αυτό έχει "έλλειμμα" σε σχέση με εκείνο του teammate του,...

Από την Alpine στην Haas ο Ryo Hirakawa

Ο Ιάπωνας Ryo Hirakawa εντάχθηκε στην ομάδα της Haas ως εφεδρικός οδηγός για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν της Formula 1, μετά από τρεις...