Uber: Ποτέ δεν είπαμε τον Levandowski να κλέψει τα αρχεία της Google

Σχετικά άρθρα

O Anthony Levandowski είναι το μήλον της έριδος στη δικαστική διαμάχη της Uber με την Google, με τον πρώην υπάλληλο της Google να κλέβει από αυτή 14.000 αρχεία προτού παραιτηθεί από τη θέση του. Η Uber αναγκάστηκε να απολύσει τον Levandowski μιας και αυτός αρνήθηκε να επιστρέψει τα κλεμμένα αρχεία στην Google, όπως αποφάσισε το δικαστήριο, με τον πρώην CEO της Uber να γνώριζε πως ο Levandowski είχε κλέψει τα αρχεία της Google, ζητώντας του να μην τα πάει στα γραφεία της Uber.

Η Uber ισχυρίζεται πως δεν χρησιμοποίησε τα κλεμμένα αρχεία της Google προκειμένου να εξελίξει την αυτόνομη τεχνολογίας της, ενώ παράλληλα δηλώνει πως η ίδια δεν είχε καμία ανάμιξη με την κλοπή τους, μιας δεν ζήτησε ποτέ από τον Levandowski να προβεί στη πράξη αυτή.

Η Uber υποστηρίζει πως ο Levandowski έκλεψε τα αρχεία προκειμένου να εξασφαλίσει μια αναμενόμενη καταβολή μπόνους ύψους 120 εκατομμυρίων δολαρίων, με την Google να μην του είχε καταβάλει τη περίοδο εκείνη την πρώτη δόση ύψους 50 εκατομμυρίων. Τελικά η Google πλήρωσε την πρώτη δόση τον Δεκέμβριο του 2015, αντί για τον Οκτώβριο του ίδιου έτους όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένη, ενώ η δόση των 70 εκατομμυρίων δολαρίων καταβλήθηκε τον Αύγουστο του 2016. Η Waymo, η εταιρία της Google που ασχολείται με το αυτόνομο πρόγραμμα, υποστηρίζει στο δικαστήριο πως Uber γνώριζε πως ο Levandowski είχε κλέψει τα αρχεία της, αλλά δεν πήρε κανένα μέτρο προκειμένου να τον απαγορεύσει να τα χρησιμοποιήσει στην ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας της Uber.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...

1 στα 3 αυτοκίνητα το 2030 παγκοσμίως θα είναι κινέζικο

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να συνεχίσουν την ταχεία επέκτασή τους εκτός της εσωτερικής αγοράς τους προκειμένου να εξασφαλίσουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου...