Μετά από αρκετούς μήνες σκέψης και ζυγίσματος επιλογών, ο Fernando Alonso επέλεξε να παραμείνει στη McLaren για την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με όσα διαβάσαμε αρχικά, το συμβόλαιο του Ισπανού μιλά μόνο για το 2018, αλλά τα πράγματα μάλλον δεν είναι έτσι, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο ο Ferni να βρίσκεται στο Woking και το 2019.
Η είδηση προκύπτει από τον ίδιο, λέγοντας ξεκάθαρα πως το νέο του συμβόλαιο δεν είναι ενός έτους. Βέβαια, σε αυτό υπάρχουν ρήτρες που του δίνουν το δικαίωμα να φύγει στο τέλος της ερχόμενης σεζόν. Είναι αδύνατο να γνωρίζουμε λεπτομέρειες σε αυτή τη φάση, με τον 36χρονο να λέει ότι η McLaren τον έπεισε να βάλει την υπογραφή του, χωρίς να υπάρχει βιασύνη γι’ αυτό.
Όχι, δεν είναι μόνο για το 2018. Ποτέ δεν συζητάμε τις ρήτρες του συμβολαίου και δεν πρόκειται να το κάνουμε τώρα, αλλά είναι ένα μακροπρόθεσμο συμβόλαιο και θα δούμε πώς θα κυλήσουν τα πράγματα. Αλλά, είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την επόμενη σεζόν, με διάφορες προσδοκίες και θέληση για να βάλουμε τη McLaren εκεί που αξίζει να είναι. Θέλω να φτάσει ήδη η Αυστραλία.
Κανένας από εμάς δεν βιαζόταν. Από την πρώτη στιγμή πίστεψα στο project της McLaren -τουλάχιστον όσον αφορά το σασί-, έχουμε κάνει τα σωστά βήματα όσον αφορά την αεροδυναμική και την μηχανική πρόσφυση. Αφήσαμε όλες τις πόρτες ανοιχτές, μίλησα με όποιον ήθελε να μιλήσουμε, με όλα τα διαφορετικά projects που είχα στο τραπέζι, αλλά το πιο πειστικό ήταν της McLaren.
Ο Alonso πιστεύει στις δυνατότητες των σχεδιαστών του, αλλά και στους μηχανικούς της Renault. Η Red Bull έχει αποδείξει ότι ο R.E.17 είναι ένα αρκετά καλό για νίκες power unit, με τα σχέδια των Γάλλων να είναι πολύ υποσχόμενα για το 2018, τόσο στην απόδοση όσο και στην αξιοπιστία.
Είχαν τη δική τους ιδιαίτερη κατάσταση με τον κινητήρα: έπρεπε να αποφασίσουν αν θα έμεναν με τη Honda ή αν θα άλλαζαν προμηθευτή. Τελικά, αποφάσισαν να αλλάξουν κινητήρα, να πάνε με τη Renault και πρέπει να περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμα μέχρι να έχουμε τις πληροφορίες για τον κινητήρα. Αλλά, τώρα ήταν ώρα για να πάρω απόφαση και η αυτή ήταν να μείνω μαζί τους, επειδή πιστεύω ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστικοί του χρόνου.
Είναι πολύ συναρπαστικό το να οδηγήσω ξανά για τη Renault, ακόμα κι αν αφορά μόνο τον κινητήρα, είναι ένα καλό αίσθημα. Η Red Bull είναι καλή φέτος, με δύο μονοθέσια στο βάθρο στην Ιαπωνία και δύο μονοθέσια στη Μαλαισία, οπότε ξέρουμε τι μπορεί να κάνει ο κινητήρας της Renault. Τώρα, πρέπει να ανεβάσουμε το παιχνίδι μας και να το κάνουμε.