Raikkonen: Δεν ήταν αγώνας, αλλά εξοικονόμηση καυσίμου

Σχετικά άρθρα

Ταχύτερος ο Vettel στην τελευταία μέρα των δοκιμών

Τα τελευταία τους χιλιόμετρα έγραψαν τα φετινά μονοθέσια, ολοκληρώνοντας...

GP Abu Dhabi 2017: Το ταχύτερο pit stop

Ελάχιστα ήταν τα προσπεράσματα που είδαμε στο Grand Prix...

GP Abu Dhabi 2017: Ο ταχύτερος γύρος

Παρά την «κοιλιά» που έκανε ο Valtteri Bottas μετά...

GP Abu Dhabi 2017: Αυλαία με Bottas!

Αγώνας Με ιδανικό τρόπο έκλεισε τη σεζόν ο Valtteri Bottas!...

Όταν θέλεις να δώσεις «πράσινο» και οικονομικό πρόσωπο στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, είναι λογικό να διαταράξεις και να αλλάξεις την πορεία του. Αυτό που θέλουν οι οδηγοί κι εμείς οι οπαδοί είναι να μπορούν να πιέζουν στο όριο σ’ ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Από το 2014, η Formula 1 έχει περάσει σε άλλη εποχή, η οποία δεν αρέσει στην τεράστια πλειοψηφία των οπαδών.

Ο χθεσινός αγώνας ήταν ένας από τους πιο βαρετούς της χρονιάς, με ελάχιστες μάχες και προσπεράσεις, ενώ καμία έντονη στιγμή δε σημειώθηκε στις πρώτες θέσεις, καθώς ο Lewis Hamilton ποτέ δε βρέθηκε σε πραγματική θέση για να απειλήσει τον Valtteri Bottas. Ανιαρός ο αγώνας και για τον Kimi Raikkonen, ο οποίος λέει ότι ήταν αναγκασμένος να εξοικονομεί σχεδόν συνέχεια καύσιμο, κάτι που δεν συνάδει με το DNA της Formula 1.

Το μονοθέσιο ήταν τις περισσότερες φορές πολύ καλό, αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν ήταν και πολύ αγώνας, λόγω της υψηλής εξοικονόμησης καυσίμου. Προσπάθησα να κρατήσω τα παιδιά πίσω μου, αλλά προσπάθησα να είμαι στα επιτρεπόμενα όρια για να χρησιμοποιώ, οπότε ήταν ένας βαρετός αγώνας.

Αυτοί είναι οι κανονισμοί και σε κάποιους αγώνες είναι περισσότερο έντονο από άλλους. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι. Είναι περισσότερο σαν αγώνας αντοχής. Αλλά, έτσι έχουν τα πράγματα. Είναι κανονισμός και πρέπει να τον σεβαστούμε. Αλλά, ως οδηγοί, κανείς δεν είναι χαρούμενος, επειδή θέλουμε να αγωνιζόμαστε.

Ο «Iceman» έπρεπε να διαχειριστεί την κατάσταση, αφού βρισκόταν ανάμεσα στις δύο Red Bull. Όπως λέει, ακόμα κι αν πίεζε για να περάσει τον Daniel Ricciardo, στη συνέχεια θα έπρεπε να εξοικονομήσει πολύ περισσότερο καύσιμο, οπότε θα έχανε τη θέση του.

Σκεφτόμασταν «τι θα πρέπει να κάνω μετά από αυτόν;» επειδή ήξερες ότι κάποια στιγμή θα ήταν οδυνηρό να πας κάτω από αυτό το όριο. Δεν έχει πολλή πλάκα. Πιστεύω ότι ο Max ήταν λίγο-πολύ στην ίδια ιστορία. Όσο ήμασταν κοντά ο ένας στον άλλον, έδειχνε εντάξει, όμως, αν κοιτούσατε προσεκτικά, παίρναμε το πόδι από το γκάζι 200 μέτρα πριν τη στροφή.

Η εξοικονόμηση καυσίμου και το γεγονός ότι τα μονοθέσια πλέον μοιάζουν σαν να τρέχουν σε αγώνες αντοχής δεν είναι κάτι που αφορά μόνο τη Ferrari, σύμφωνα με τον 38χρονο.

Δε νομίζω ότι είμαστε μόνο εμείς. Σίγουρα, είναι και οι άλλες ομάδες. Ίσως κάποιες ομάδες να πρέπει να το κάνουν σε μικρότερο βαθμό από άλλες και σίγουρα υπάρχουν πολλά να κάνεις με το πώς τρέχεις το μονοθέσιο, αλλά δεν πιστεύω ότι είμαστε σε χειρότερη κατάσταση από άλλες ομάδες.

ΠηγήGMM

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Verstappen: Αν οδηγούσα το μονοθέσιο της McLaren σήμερα δεν θα με βλέπατε καν

Ο Max Verstappen εξακολουθεί να είναι βέβαιος ότι η McLaren έχει το ταχύτερο μονοθέσιο στη Formula 1 αυτή τη στιγμή, παρά την pole position...

Vasseur: Η φετινή σεζόν θα μπορούσε να γίνει “πρωτάθλημα κατατακτήριων”

Ο Fred Vasseur πιστεύει ότι η φετινή σεζόν της Formula 1 κινδυνεύει να μετατραπεί σε ένα "πρωτάθλημα κατατακτήριων", καθώς οι προσπεράσεις γίνονται όλο και...

Horner: Ο Verstappen είναι ο καλύτερος οδηγός του κόσμου

Ο Christian Horner πιστεύει ότι ο Max Verstappen είναι ο καλύτερος οδηγός στον κόσμο αυτή τη στιγμή, ενώ παράλληλα εξήρε την απόδοση του, μετά...

GP Ιαπωνίας 2025: Πρωταθληματική νίκη o Verstappen, αφήνοντας πίσω τις δύο McLaren

Παρότι ξεκάθαρα η Red Bull δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, η αυστριακή ομάδα έχει στις τάξεις τον Max Verstappen που αντλώντας το μέγιστο από...