Πως συνδέονται 10 πίθηκοι, οι εκπομπές ρύπων των diesel και τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Σχετικά άρθρα

Το BMW Skytop σε δοκιμές στο Nurburgring

Πριν περίπου έναν χρόνο και τη διάρκεια του περσινού...

BMW M4 Competition vs Ariel Atom 4R. Ποιο είναι γρηγορότερο στο 400άρι;

Δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα αυτοκίνητα, αλλά και τα δύο...

Έχουνε περάσει σχεδόν 2,5 χρόνια από τότε που έγινε γνωστό το Dieselgate και σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, η VW, η BMW και η Mercedes-Benz είχαν προσλάβει επιστήμονες προκειμένου να κάνουν μελέτες σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των ντίζελ κινητήρων, προκειμένου “επηρεάσουν τον πολιτικό διάλογο και να διατηρηθούν τα φορολογικά προνόμια για τους diesel κινητήρες”.

Μέρος των ερευνών ήταν και 10 μαϊμούδες οι οποίες κλείστηκαν σε ένα αεροστεγές δωμάτιο, εισπνέοντας τις εκπομπές ρύπων ενός Beetle TDI, με τους Αμερικάνους επιστήμονες να μην γνώριζαν τότε πως το Beetle ήταν εξοπλισμένο με το παράνομο λογισμικό που επέτρεπε την χειραγώγηση των εκπομπών ρύπων κατά τη διάρκεια των δοκιμών μέτρησης σε δυναμόμετρο. Στόχος της έρευνας ήταν να διαπιστωθεί αν οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είναι πολύ λιγότερο επιβλαβείς από τους παλιούς.

Τα πειράματα έγιναν σε ένα εργαστήριο του Lovelace Respiratory Research Institute στο Albuquerque των ΗΠΑ το 2014 και βγήκαν στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια μιας δίκης εναντίον της VW στις ΗΠΑ. Στην έρευνα ηγετικό ρόλο είχε η VW και οι 10 μαϊμούδες cynomolgus macaque – της οικογένειας των μακάκων, που χρησιμοποιούνται συχνά σε ιατρικά πειράματα, έβλεπαν για τέσσερις ώρες κινούμενα σχέδια προκειμένου να μείνουν ήρεμες, με τους ερευνητές να διαχέουν στο δωμάτιο που βρισκόταν, τα καυσαέρια ενός Beetle TDI που λειτουργούσε πάνω σε δυναμόμετρο σε διπλανό δωμάτιο. Έτσι το λογισμικό καταλάβαινε πως το αυτοκίνητο βρισκόταν σε εργαστηριακές μετρήσεις και έτσι έμπαινε σε λειτουργία, με το αυτοκίνητο να παράγει έως και 40 φορές λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η έρευνα δεν έδωσε ποτέ ευρήματα, ενώ σύμφωνα με την VW, ποτέ οι ερευνητές δεν κατάφεραν να δημοσιεύσουν μια πλήρη μελέτη του συγκεκριμένου πειράματος. Ως μέτρο σύγκρισης είχαν τις εκπομπές ενός diesel pickup της Ford του 1999. BMW και Mercedes δήλωσαν πως δεν γνώριζαν πως η VW χρησιμοποίησε στο συγκεκριμένο πείραμα με τις μαϊμούδες αυτοκίνητο με λογισμικό που χειραγωγούσε τις εκπομπές ρύπων.

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Σε διαπραγματεύσεις η Ε.Ε με την Κίνα για κατάργηση των δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Κίνα ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για την κατάργηση των δασμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εκπρόσωπος της Κομισιόν δήλωσε...

Το BMW Skytop σε δοκιμές στο Nurburgring

Πριν περίπου έναν χρόνο και τη διάρκεια του περσινού Concorso d'Eleganza Villa d'Este στο Κόμο της Ιταλίας, η BMW παρουσίασε το Skytop Concept. Η...

Ο Elon Musk θέλει ο Τραμπ να καταργήσει τους δασμούς

Την στιγμή που ο πλανήτης κλυδωνίζεται από τους σαρωτικούς νέους δασμούς που επέβαλε σε 184 χώρες ο Ντόναλντ Τραμπ, - για την Ευρωπαϊκή Ένωση...

BMW M4 Competition vs Ariel Atom 4R. Ποιο είναι γρηγορότερο στο 400άρι;

Δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα αυτοκίνητα, αλλά και τα δύο προσφέρουν χαμόγελα στους οδηγούς τους. Ποιο, όμως, είναι πιο γρήγορο στο 400άρι; Μηχανικά, το Atom 4R...