Επίσημο: BMW iX3 Concept

Σχετικά άρθρα

Κίνα: Στην εποχή της χρήσης αυτόνομων οχημάτων

Η Κίνα βαδίζει ολοταχώς στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης...

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του...

Δύο νέα πρωτότυπα από την Buick

Στην έκθεση του Πεκίνου η Buick αποκάλυψε τα πρωτότυπα...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην...

H BMW στα πλαίσια της στρατηγικής της για την ηλεκτροκίνηση, επεκτείνει την προσφορά της σε διαθέσιμα μοντέλα, παρουσιάζοντας το iX3 Concept. Αυτό κάνει το ντεμπούτο του σήμερα στην έκθεση του Πεκίνου, και παρότι χαρακτηρίζεται ως concept, η έκδοση παραγωγής του, όταν κυκλοφορήσει το 2020, δεν θα διαφέρει πολύ από αυτό. Το iX3 θα είναι το πρώτο από τα δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα βγάλει η BMW στην αγορά έως το 2025, όντας παράλληλα το πρώτο ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle (SAV) μοντέλο της.

Μεταξύ των καινοτομιών που παρουσιάζονται στο iX3 Concept είναι η πέμπτη γενιά της eDrive τεχνολογίας, της BMW. Ένα βασικό όφελος αυτής είναι η ομαδοποίηση του ηλεκτροκινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και των ηλεκτρονικών σε ένα νέο, ξεχωριστό στοιχείο ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης. Επιπλέον, το σύστημα κίνησης πέμπτης γενιάς περιλαμβάνει επίσης νέες και πιο ισχυρές μπαταρίες. Αυτό το νέο πακέτο φέρνει σημαντικές εξελίξεις όσον αφορά τα χαρακτηριστικά απόδοσης, το εύρος λειτουργίας, το βάρος, και το packaging, που το κάνει εύκολο να τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο βασίζεται στο -τρίτης γενιάς- X3, αλλά χάρη στην έλλειψη κινητήρα εσωτερικής καύσης οι εμπρός εισαγωγές αέρα είναι κλειστές. Αυτό έχει συμβάλλει και στην αλλαγή της μάσκας του αυτοκινήτου, όπου τα “νεφρά” έχουν εντελώς νέο σχεδιασμό, και συγχωνεύονται στο μέσο τους, προσφέροντας ένα πιο φουτουριστικό σχέδιο.

Πίσω από τη νέα ρηξικέλευθη μάσκα, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 270 ίππων (200 kW), που συνδυάζεται με μια μπαταρία 70 kWh. Η BMW αναφέρει ότι αυτή του χαρίζει μια αυτονομία 400 χλμ., στον κύκλο WLTP, και φορτίζει μέσα σε μόλις 30 λεπτά, με ταχυφορτιστή 150-kW.

Η BMW αναφέρει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται καμία σπάνια γαία, πράγμα που σημαίνει ότι δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητά του. Τα μέρη του συστήματος κίνησης πέμπτης γενιάς eDrive κατασκευάζονται στα εργοστάσια της γερμανικής εταιρίας στις πόλεις Dingolfing της Γερμανίας, Shenyang της Κίνας, και του Spartanburg στις Η.Π.Α., με το πρώτο να παίζει καθοριστικό ρόλο.

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Αντίθετος στους V10 κινητήρες ο Fernando Alonso

Ο Fernando Alonso είναι ο μόνος οδηγός στο τρέχον...

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Αντίθετος στους V10 κινητήρες ο Fernando Alonso

Ο Fernando Alonso είναι ο μόνος οδηγός στο τρέχον...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μειώθηκαν και τον Μάρτιο οι πωλήσεις της Tesla στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις της Tesla υποχώρησαν σε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές και τον Μάρτιο. Στη Γαλλία και στη Σουηδία, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας...

Hyundai Insteroid Concept

Η Hyundai αποκάλυψε σήμερα το Insteroid Concept, ένα Inster που συνδυάζει επιρροές από τον κόσμο του gaming με έναν σπορ και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό. Η...

Η Mazda ξεκίνησε το teasing του EZ-60

Η Mazda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες teasers φωτογραφίες του EZ-60, ενός νέου ηλεκτρικού SUV που αρχικά θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κίνας, ενώ...

Ινδοί έκαναν μια BMW 7 Series του 2010 να μοιάζει με τη σημερινή γενιά

Ένα φανοποιείο στο Αχμπανταμπάντ της Ινδίας ανέλαβε να κάνει μια BMW 7 Series του 2010 να μοιάζει με τη σημερινή γενιά. Όπως θα δεις στο...