Ο Trump θέλει περισσότερα αμερικάνικα αυτοκίνητα στην Ιαπωνία, αλλά υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα της εβδομάδας ο Donald Trump συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό της Ιαπωνίας Shinzo Abe και ανάμεσα στα θέματα που συζήτησαν ήταν και η επιθυμία του Αμερικάνου προέδρου να πωλούνται περισσότερα αμερικάνικα αυτοκίνητα στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αλλά υπάρχει ένα και μοναδικό πρόβλημα γι’αυτόν. Τα αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν αρέσουν στους Ιάπωνες.

Το 2017 μόλις το 0,3% από τα 3,2 εκατ. νέα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην Ιαπωνία ήταν αμερικάνικα. Εν αντιθέσει, το 40% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν τον περασμένο χρόνο στις ΗΠΑ ήταν ιαπωνικών εταιριών.

Οι Ιάπωνες βρίσκουν τα αμερικάνικα αυτοκίνητα υπερβολικά μεγάλα και καθόλου κατάλληλα για τις ανάγκες της χώρας τους που κυριαρχείται από αυτοκίνητα πόλης και άλλα μικρά μοντέλα που δημιουργούν οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες. Μόλις το 7% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν πέρυσι στην Ιαπωνία ήταν εισαγόμενα, με τους Γερμανούς κατασκευαστές να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο του ποσοστού αυτού.

Ο Trump συμφώνησε με τον Abe να ξεκινήσουν εμπορικές συνομιλίες μεταξύ των δύο χωρών, με τον Trump να έχει ήδη απειλήσει για πιθανή επιβολή εισαγωγικών δασμών 25% για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα, επιδιώκοντας έτσι από τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν ακόμη περισσότερα μοντέλα τους επί αμερικανικού εδάφους. Σήμερα οι ΗΠΑ επιβάλουν μόλις 2,5% φόρο εισαγωγής στα επιβατικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Ιαπωνία και 25% για τα φορτηγά. Εν αντιθέσει, η Ιαπωνία, έχει εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια να επιβάλει φόρο εισαγωγής στα αμερικάνικα αυτοκίνητα.

ΠηγήBloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...

1 στα 3 αυτοκίνητα το 2030 παγκοσμίως θα είναι κινέζικο

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να συνεχίσουν την ταχεία επέκτασή τους εκτός της εσωτερικής αγοράς τους προκειμένου να εξασφαλίσουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου...