Πως η πετρελαϊκή βιομηχανία προσπάθησε να καταργήσει τα αυστηρότερα πρότυπα μέσης κατανάλωσης του Obama

Σχετικά άρθρα

To The New York Times με άρθρο του αποκαλύπτει μια συγκεκαλυμμένη προσπάθεια από την πετρελαϊκή βιομηχανία των ΗΠΑ προκειμένου να καταργήσει τα αυστηρότερα πρότυπα μέσης κατανάλωσης του Obama, τα οποία τελικά καταργήθηκαν από την κυβέρνηση του Donald Trump την περασμένη άνοιξη, αλλά 17 πολιτείες αποφάσισαν να τηρήσουν τα αυστηρότερα πρότυπα και έτσι βρίσκονται σε διαμάχη με την κυβέρνηση του Trump.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η προσπάθεια απλώνει τα πλοκάμια του στις αίθουσες του Κογκρέσου μέσω συναντήσεις πολιτικών με ανθρώπων του συγκεκριμένου λόμπι, ενώ έφτασε μέχρι και σε ψευδείς διαφημίσεις στο Facebook, που παρότρυναν τους ανθρώπους να γράψουν στους κυβερνητικούς εκπροσώπους τους, ζητώντας τους την ελάττωση των αυστηρότερων προτύπων εκπομπών και μέσης κατανάλωσης. Φυσικά οι διαφημίσεις αυτές δεν ανέφεραν σε κανένα σημείο τους πως χρηματοδοτούνταν άμεσα από την πετρελαϊκή βιομηχανία.

Κύριος “παίκτης” πίσω από αυτή τη προσπάθεια ήταν η εταιρία Marathon Petroleum, ο μεγαλύτερος παραγωγός πετρελαίου των ΗΠΑ, που συνεργάστηκε με τους δισεκατομμυριούχος αδερφούς Koch, χρησιμοποιώντας την επιρροή που είχαν στη κυβέρνηση του Trump.

Πραγματικά αξίζει να διαβάσεις όλο το άρθρο των The New York Times και απλά να αναφέρω ακόμη ένα μέρος του. Το περασμένο καλοκαίρι, μια ομάδα περίπου 1.500 πολιτικών και στελεχών της βαριάς βιομηχανίας των ΗΠΑ, μαζί με την Elaine Chao, υπουργό Μεταφορών των ΗΠΑ, συναντήθηκαν στη Νέα Ορλεάνη για να συγχαρούν την κατάργηση των αυστηρότερων προτύπων. Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Marathon Petroleum.

Διάβασε επίσης

Η κυβέρνηση Trump πιστεύει πως με πιο οικονομικά αυτοκίνητα θα έχουμε περισσότερους θανάτους

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...

1 στα 3 αυτοκίνητα το 2030 παγκοσμίως θα είναι κινέζικο

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να συνεχίσουν την ταχεία επέκτασή τους εκτός της εσωτερικής αγοράς τους προκειμένου να εξασφαλίσουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου...