18 μήνες στη φυλακή ο Anthony Levandowski που έκλεψε 14.000 αρχεία της Google

Σχετικά άρθρα

Δικαστής των ΗΠΑ καταδίκασε τον Anthony Levandowski με ποινή φυλάκισης 18 μηνών, επειδή όταν δούλευε για λογαριασμό της Google, έκλεψε 14.000 έγγραφα από την εταιρία, χρησιμοποιώντας τα για να αναπτύξει αυτόνομη τεχνολογία για λογαριασμό της Uber. Η Google τότε πήγε την υπόθεση στα δικαστήρια, αναγκάζοντας την Uber να τον απολύσει, με τον Levandowski ωστόσο να αρνούνταν να επιστρέψει τα αρχεία που είχε κλέψει.

Ο Levandowski θα τεθεί υπό κράτηση μόλις υποχωρήσει η πανδημία του κορωνοϊού, με τον δικαστή να αναφέρει πως μια ποινή χωρίς φυλάκιση θα “έδινε το πράσινο φως σε κάθε μελλοντικό μηχανικό να κλέψει εμπορικά μυστικά από την εταιρία που εργάζεται και να τα δώσε σε άλλη, επωμίζοντας κέρδη από αυτά

Οι εισαγγελείς είχαν προτείνει ποινή κάθειρξης 27 μηνών με τον Levandowski τον περασμένο Μάρτιο να ήρθε σε συμφωνία με τους εισαγγελείς προκειμένου να παραδεχτεί την ενοχή του. Ως αντάλλαγμα απέσυραν τις 32 από τις 33 κατηγορίες. Χωρίς αυτή τη συμφωνία, ο Levandowski ήταν αντιμέτωπος με ποινή φυλάκισης έως και 10 ετών.

Ο Levandowski έχει καταθέσει αίτηση πτώχευσης για να διαπραγματευτεί τα χρέη του, μετά την απόφαση του δικαστηρίου που του επέβαλε να πληρώσει 179 εκατ. δολάρια στη Google. Τα περιουσιακά του στοιχεία εκτιμούνται μεταξύ 50 και 100 εκατ. δολαρίων, ενώ φέρεται να έχει υποχρεώσεις ύψους 100 έως 500 εκατ. δολαρίων.

Ο Levandowski συμφώνησε επίσης να πληρώσει 765.500 δολάρια στη Alphabet, μητρική εταιρία της Google, ως αποζημίωση για την κάλυψη των δαπανών της εταιρίας κατά την διάρκεια των ερευνών του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...

1 στα 3 αυτοκίνητα το 2030 παγκοσμίως θα είναι κινέζικο

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να συνεχίσουν την ταχεία επέκτασή τους εκτός της εσωτερικής αγοράς τους προκειμένου να εξασφαλίσουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου...