Το συγκεκριμένο Datsun 240Z του 1971 θα πουληθεί για εξαψήφιο νούμερο

Σχετικά άρθρα

Στις αρχές του χρόνου ένα Datsun 240Z του 1971 σε κατάσταση “βιτρίνας”, πουλήθηκε για 310.000 δολάρια, καθώς -παρότι έχει διανύσει μόλις 34.991 χλμ.- δεν έχει ανακατασκευαστεί, και είναι όπως βγήκε από το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Σήμερα, βλέπουμε ένα ακόμα αυτοκίνητο της ίδιας χρονιάς να βρίσκεται σε διαδικτυακή δημοπρασία. Το οδόμετρο στην προκειμένη περίπτωση γράφει 50.375 χλμ., με το υψηλότερο bid τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές να είναι στα 111.000 δολάρια, με την δημοπρασία να λήγει αύριο.

Σύμφωνα με την αγγελία, το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 1971 από έναν γιατρό στο Λος Άντζελες, ο οποίος το πούλησε αργότερα στον ιδιοκτήτη του Charland Auto στο Burbank που το φύλαξε σε γκαράζ από το 1981 μέχρι τον θανάτου του, το 2002. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο εντάχθηκε στο Μουσείο Malamut Auto και ο σημερινός κάτοχος το απέκτησε από αυτήν τη συλλογή το 2017.

Ο τελευταίος του έκανε εκτεταμένες εργασίες ανακατασκευής, με το αυτοκίνητο να είναι βαμμένο στο αυθεντικό κόκκινο (Monte Carlo Red), έχοντας μαύρες δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό. To Datsun 240Z είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα ομορφότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’70, το οποίο κοινώς είναι γνωστό ως Fairlady Z.

Μηχανικά παίρνει κίνηση από τον 2,4 λίτρων κινητήρα απόδοσης 150 ίππων. H μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 4 σχέσεων ενώ οι πίσω τροχοί είναι εφοδιασμένοι με ταμπούρα.

Μιλώντας λίγο για την ιστορία του μοντέλου, η δεκαετία του ’60 χαρακτηρίστηκε από τη παγκόσμια προώθηση των αυτοκινήτων της Nissan, καθώς και τη ρυθμική αύξηση της παραγωγής τους. Αυτό, είχε σαν αποτέλεσμα την αναμόρφωση των μοντέλων σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς. Γι’αυτό ακριβώς το λόγο, χρειάστηκε ένα GT Coupe που δείχνει ελκυστικό, αντιπροσωπεύει τις νέες τεχνολογίες, είναι γρήγορο αλλά και τόσο προσιτό ώστε να παραχθεί μαζικά.

Αρχικά είχε το όνομα “άπειρο” ή “χωρίς όρια” σε ελεύθερη μετάφραση, κάτι που στα Ιαπωνικά διαβαζόταν ως “Mugen” και ο χαρακτήρας έμοιαζε πολύ με αυτόν του λατινικού αλφαβήτου Ζ. Τα κριτήρια σχεδιασμού του 240Z ήταν τέσσερα: στυλ, ταχύτητα, τεχνολογία και τιμή. Τελικά δύο αυτοκίνητα γεννήθηκαν: ένα για την Ιαπωνία, το Fairlady Z των 2,0 λίτρων και η αμερικάνικη έκδοση, το 240Z με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων.

Τον Οκτώβριο του 1969 το πρώτο Datsun Fairlady εμφανίστηκε στις ΗΠΑ εφοδιασμένο με τον 2,4 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 150 ίππων. Το 1974 το νέο μοντέλο, το 260Ζ της Nissan-Datsun ανακοινώθηκε και βγήκε στη παραγωγή. Σε αυτό το αυτοκίνητο η ισχύς του κινητήρα των 2,6 λίτρων, αυξήθηκε από 129 άλογα σε 139 άλογα στην έκδοση με τις 4 σχέσεις στο κιβώτιο.

Σαν αποτέλεσμα της επέκτασης της γκάμας στους κινητήρες, η επιλογή αμαξώματος 2+2 ήταν διαθέσιμη στους πελάτες. Στα μέσα του 1975, το 280Z σχεδιάστηκε και βγήκε στη αγορά σύμφωνα με τις νέες πιο αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις για τους κινητήρες. Αυτή η έκδοση είχε κινητήρα 2,8 λίτρων και παρήγαγε 149 άλογα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τέλος εποχής για το Nissan GT-R στην Αμερική

Η Nissan ανακοίνωσε ότι το GT-R βαδίζει προς το τέλος του για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, καθώς τον ερχόμενο Οκτώβριο το...

Ένα Mazda MX-5 του 1990 με 60 χλμ. πουλήθηκε 40.000 δολάρια

Η πρώτη γενιά (ΝΑ) του Mazda MX-5 κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Μάιο του 1989 και έγινε άμεσα εμπορική επιτυχία. Το ιαπωνικό roadster κόστιζε...

Toyota Supra Turbo του 1995 με 16.000 χλμ. πουλήθηκε για 162.000 δολάρια

Oι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota Supra της προηγούμενης -τέταρτης- γενιάς έχουν "εκτοξευθεί" και μια Supra Turbo του 1995 πουλήθηκε πρόσφατα για 162.000 δολάρια. Το...