Τα πρώτα reviews του νέου Toyota Mirai

Σχετικά άρθρα

Stellantis: Πτώση 70% στα κέρδη το 2024

Η Stellantis ανακοίνωσε τα οικονομικά της στοιχεία για το...

Υπάρχουν μόλις 1.160 πρατήρια υδρογόνου παγκοσμίως

Το 2024 άνοιξαν περίπου 125 νέοι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου...

Υδρογονοκίνητο αγωνιστικό στο Rally Dakar του 2025

Η ερευνητική ομάδα HySE (Hydrogen Small mobility and Engine...

Με τις πωλήσεις της δεύτερης γενιάς του Toyota Mirai να ξεκινούν από τις 20 Δεκεμβρίου στην Ιαπωνία, κυκλοφόρησαν τα πρώτα reviews του αυτοκινήτου και μπορείς να τα δεις στα ακόλουθα video (ενεργοποίησε τους υπότιτλους).

Το νέο Mirai είναι πισωκίνητο, σε αντίθεση με την πρώτη γενιά που είναι προσθιοκίνητη, με την TNGA πλατφόρμα που βασίζεται το σεντάν με κυψέλες υδρογόνου της ιαπωνικής εταιρίας, να είναι η ίδια έκδοση που συναντάμε στα Lexus LS και LC, επιτρέποντας στους σχεδιαστές να κάνουν το νέο μοντέλο να είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο από τη πρώτη γενιά.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4.975 mm, το πλάτος στα 1.885 mm, το ύψος στα 1.470 mm και το μεταξόνιο στα 2.920 mm. Φορά ζάντες 20″ στον βασικό εξοπλισμό με ελαστικά διαστάσεων 245/45, με την Toyota να τονίζει πως το νέο Mirai έχει επιρροές από τα coupe μοντέλα της.

Όπως στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό συναντάμε νέο σχεδιασμό, με υψηλής ποιότητας υλικά. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής 12,3″ , κλιματιζόμενα καθίσματα, JBL ηχοσύστημα με 14 ηχεία και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones. Σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά που είναι τετραθέσια, το νέο Mirai θα μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες στο εσωτερικό του.

Το αυτοκίνητο βάρους περίπου 1.900 κιλών, αποδίδει 184 άλογα με 300 Nm ροπής και προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σε σύγκριση με τα 500 χιλιόμετρα της πρώτης γενιάς, κάτι που σημαίνει πως το νέο μοντέλο θα έχει αυτονομία κοντά στα 650 χιλιόμετρα (850 χλμ στον κύκλο δοκιμών JC08).

Η αύξηση της αυτονομίας έχει προέλθει τόσο από την τοποθέτηση τριών δεξαμενών υδρογόνου, όσο και από την αύξηση της απόδοσης του πλήρους επανασχεδιασμένου συστήματος κυψελών υδρογόνου, με το μοντέλο να είναι ισχυρότερο και πιο αθόρυβο από τη προηγούμενη γενιά.

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Tesla κατήργησε την εξωτερική μπαταρία του Cybertruck προτού την κυκλοφορήσει στην αγορά

Την ημέρα που ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Cybertruck, τον Δεκέμβριο του 2023, η Tesla είχε ανακοινώσει πως θα προσφέρει μια εξωτερική μπαταρία, την Range...

EuroNCAP: 5άστερα τα Polestar 3, BYD Sealion 7, Cupra Terramar, Hongqi E-HS9, Jaecoo 7, Geely EX5 και Audi A6

Ο EuroNCAP έκανε γνωστά τα αποτελέσματα των δοκιμών ασφάλειας που διενήργησε στα Audi A6, BYD Sealion 7, Cupra Terramar, Hongqi E-HS9, Jaecoo 7, Geely...

Οι δασμοί του Τραμπ θα μπορούσαν να αναγκάσουν την Stellantis να πουλήσει τις Alfa Romeo και Maserati

Με τους δασμούς ύψους 25% σε όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ να έχουν τεθεί σε ισχύ από την περασμένη εβδομάδα, η Stellantis προσέλαβε...

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε ότι έχει να κάνει με το Cybertruck, αφού αποδεικνύεται πως το ηλεκτρικό της pickup είναι...