Από τον περασμένο Μάρτιο κυκλοφορεί η φήμη πως η Lexus ετοιμάζει τον διάδοχο του LFA, με το μοντέλο να προσφέρεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με κινητήρα βενζίνης.
Πρώτα, το 2025, θα κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης,και δημοσίευμα από την Ιαπωνία θέλει τον κινητήρα να βασίζεται στον twin-turbo V8 4,0-λίτρων κινητήρα του αγωνιστικού LC500 που συμμετέχει σε αγώνες αντοχής.
Ο κινητήρας βενζίνης θα είναι τοποθετημένος πίσω από τον μπροστινό άξονα για καλύτερη ισορροπία βάρους, με το σώμα του ιαπωνικού supercar να είναι κατασκευασμένο από carbon. Η παραγωγή του δεν θα είναι περιορισμένη και θα βασίζεται στην TNGA-L πλατφόρμα της Toyota, την ίδια που χρησιμοποιούν τα LC και LS.
Το ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2030 και θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, έχοντας αυτονομία κοντά στα 700 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, με τη μπαταρία του να είναι τεχνολογίας στερεάς κατάστασης.