Πόσο γρηγορότερα είναι τα χιονολάστιχα με καρφιά σε σχέση με τα αντίστοιχα του WRC

Σχετικά άρθρα

Στο ακόλουθο video θα δεις τη χαοτική διαφορά που έχουν στο χιόνι και στον πάγο τα αγωνιστικά Pirelli SottoZero WRC των 2.000 ευρώ, σε σχέση με τα εμπορικά Pirelli Ice Zero 2 που μπορεί κάποιος να τα αγοράσει με περίπου 600 ευρώ.

Και τα δύο είναι χιονολάστιχα με καρφιά, αλλά τα ελαστικά για τα αγωνιστικά του WRC είναι πιο στενά και έχουν μεγαλύτερα καρφιά στο πέλμα τους. Στο video ο Jonathan Benson εξηγεί όλες τις διαφορές που κάνουν τα αγωνιστικά ελαστικά να αποδίδουν πολύ καλύτερα.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής στο χιόνι, το αγωνιστικό Subaru σημείωσε χρόνο 67,3 δευτερόλεπτα με τα Ice Zero 2 και 59,1 δευτερόλεπτα με τα SottoZero. Στον πάγο η διαφορά ήταν ακόμη μεγαλύτερη, με τα εμπορικά ελαστικά να σημειώνουν χρόνο 51 δευτερόλεπτα και τα αγωνιστικά 33,1 δευτερόλεπτα. Ήταν δηλαδή 17,9 δευτερόλεπτα ταχύτερα, μια βελτίωση της τάξεως του 35%.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δοκιμές του Yangwang U9 των 1.300 ίππων στο Nurburgring, με πυρωμένα φρένα

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η YangWang -η νέα εταιρία της BYD- αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού της supercar, ονόματι U9. Πρόσφατα, η κινέζικη εταιρία...

Το νέο VW Passat στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Volkswagen Passat -Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...

H driftάδικη McLaren P1 GTR με τον τετραρότορο κινητήρα θα σου “πάρει” το μυαλό

Το νέο αυτοκίνητο του Νεοζηλανδού drifter, Mike Whiddett, κοινώς γνωστός ως Mad Mike, θα αφήσει ιστορία. Πρόκειται ενδεχομένως για το επικότερο αυτοκίνητο που έχει...