Στο σφυρί η αφρόκρεμα των εκδόσεων της BMW M3/M4

Σχετικά άρθρα

Στην δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαΐου στην Villa Erba, η οποία βρίσκεται στη λίμνη Κόμο της Ιταλίας και δίπλα στη Villa d’Este, κατά την διάρκεια του φετινού Concorso d’Eleganza, θα βγουν στο σφυρί οι πέντε κορυφαίες εκδόσεις των τριών γενιών της BMW M3 και των δύο της M4.

O λόγος για τη M3 (E30) Sport Evolution του 1990, τη M3 (E46) CSL του 2003, τη M3 (E92) GTS του 2010, τη M4 (G82) GTS του 2016, και τη M4 (F82) CSL του 2022. Όλες προσφέρονται χωρίς επιθυμητή τιμή πώλησης, και μπορούν να πουληθούν είτε ξεχωριστά, είτε όλες μαζί.

Η M4 CSL βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 1.000 αυτοκινήτων και κίνηση παίρνει από τον 3.000 κ.εκ twin-turbo εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρα που παράγει 550 άλογα στις 6.250 σ.α.λ, με την ροπή να αγγίζει τα 650 Nm μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ.

Η ροπή στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του 8-τάχυτου αυτόματου M Steptronic κιβωτίου με Drivelogic, με την BMW να ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 307 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.625 κιλά.

Η M4 GTS βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 830 αυτοκινήτων και κίνηση παίρνει από τον 3.000 κ.εκ twin-turbo εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρα που χάρη στο σύστημα ψεκασμού νερού, αποδίδει 500 άλογα και 600 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με το 7-τάχυτο M DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 3.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα είναι 305 χλμ/ώρα. Η γερμανική εταιρία είχε κάνει γνωστό ότι o Jorg Weidinger, οδηγός εξέλιξης του BMW M Division, είχε γράψει στο Nurburgring χρόνο σε 7:27.88 με μια M4 GTS, όντας 24 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την απλή M4.

Η M3 GTS βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 138 αυτοκινήτων και κίνηση παίρνει από τον 4,4 λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα που αποδίδει 450 άλογα και 440 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT δίνοντας του την δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4.4 δευτερόλεπτα, το χιλιόμετρο σε 22,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 305 χλμ/ώρα. Στο Nurburgring γυρνά σε 7 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα, με τη BMW να ;exei μειώσει το βάρος της κατά 70 κιλά σε σχέση με την “απλή” M3.

Η M3 CSL βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 1.383 αυτοκινήτων και κίνηση παίρνει από τον 3,2-λίτρων εξακλυλινδρο σε σειρά ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 360 άλογα στις 7.900 σ.α.λ και 370 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με το 6τάχυτο ημιαυτόματο SMG-II κιβώτιο, που επιτρέπει στη M3 CSL να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτ. με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ με την αφαίρεση του περιοριστή ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα. Στο Nurburgring γυρνά σε 7:50, με τη BMW να έχει μειώσει το βάρος της κατά 110 κιλά σε σύγκριση με τη νορμάλ M3, καθώς ζυγίζει 1.385 κιλά.

Τέλος, η M3 Sport Evolution βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 600 αυτοκινήτων και κίνηση παίρνει από τον 2.467 κ.εκ. τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 235 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής.

Συνδυάζεται με 5τάχυτο dogleg κιβωτίου της Getrag, που στέλνει τη ροπή στον πίσω άξονα. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,6 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

ΠηγήRM Sotheby's

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Έναρξη παραγωγής για τη νέα BMW M5

Εκτός της νέας γενιάς της Σειράς 1, η BMW ανακοίνωσε ότι σήμερα ξεκίνησε η παραγωγή και της νέας M5, η οποία αποκαλύφθηκε μόλις την...

Η BMW M3 Touring CS σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές ανάπτυξης της Touring έκδοσης της M3 CS, με το αυτοκίνητο να φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα απόδοσης 550...