Επίσημο: Ανανεωμένη Porsche Cayenne

Σχετικά άρθρα

Η ανανεωμένη Porsche Cayenne έκανε σήμερα την εμφάνισή της στην έκθεση της Σαγκάη, με το αυτοκίνητο να αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, νέα μπροστινά φτερά, νέο καπό, νέα HD Matrix LED φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες 20″ έως 22″, ενώ προσφέρεται και σε τρία νέα χρώματα (Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey).

Στο εσωτερικό την εντύπωση κλέβουν οι τρεις οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από μια κυρτή οθόνη 12,6″ και έχει 7 διαφορετικές λειτουργίες προβολής. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια οθόνη αφής 12,3″ που υποστηρίζει φωνητικές εντολές Siri για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου. Επίσης προσφέρει πρόσβαση στο internet, ενώ όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο, οι επιβάτες μπορούν να δουν σε αυτή κάποιο video.

Στη πλευρά του συνοδηγού υπάρχει μια οθόνη 10,9″ -πρόσθετος εξοπλισμός- μέσω της οποίας ο συνεπιβάτης μπορεί να ελέγξει το σύστημα πλοήγησης και τα πολυμέσα, ενώ μπορεί να προβάλει video ακόμη και όταν η Cayenne κινείται, με την Porsche να τοποθετεί σε αυτή ειδικό φίλτρο που αποτρέπει την απόσπαση της προσοχής του οδηγού.

Κάτω από τη κεντρική οθόνη, υπάρχει ένας νέος πίνακας ελέγχου για το σύστημα κλιματισμού, με γυάλινη επιφάνεια αφής πάνω από μαύρο πάνελ με απτική ανάδραση. Υπάρχουν επίσης ορισμένοι φυσικοί διακόπτες και κάτω από αυτούς υπάρχει το κουμπί αυξομείωσης της έντασης. Για πρώτη φορά, η Cayenne αποκτά σύστημα που φιλτράρει τον αέρα της καμπίνας από ρύπους.

Το τιμόνι είναι νέο και προέρχεται από την 911, με τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου των ταχυτήτων να έχει μεταφερθεί στο ταμπλό, ανάμεσα στη κεντρική οθόνη και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, με την Porsche να τοποθετεί στο αυτοκίνητο μια επαγωγική, ασύρματη βάση φόρτισης για κινητά τηλέφωνα και 4 USB-C θύρες.

Η βασική έκδοση της Cayenne φορά τον 3.000 κ.εκ V6 turbo κινητήρα που έχει βελτιωθεί και αποδίδει 353 άλογα με 500 Nm ροπής, 13 άλογα και 50 Nm περισσότερα.

Η Cayenne S αποκτά νέο κινητήρα. Πρόκειται για έναν V8 biturbo 4.000 κ.εκ απόδοσης 474 ίππων με 600 Nm ροπής, 34 άλογα και 50 Nm περισσότερα από τον V6 που αντικαθιστά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 273 χλμ/ώρα.

Η Cayenne E-Hybrid συνδυάζει τον V6 3.000 κ.εκ κινητήρα της Cayenne και έναν νέο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 176 ίππων. Συνδυαστικά, το σύνολο αποδίδει 470 άλογα, με την μπαταρία να έχει μεγαλώσει από τα 17,9 kWh στα 25,9 kWh, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 90 χλμ (WLTP). Το αυτοκίνητο διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που φορτίζει τη μπαταρία σε λιγότερο από δυόμισι ώρες.

Εκτός Ευρώπης, η Cayenne προσφέρεται και στην έκδοση Turbo GT, στην οποία ο V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρας αποδίδει 659 άλογα, 19 περισσότερα από το pre-facelift μοντέλο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα.

Η Porsche εξοπλίζει την ανανεωμένη Cayenne με νέα αμορτισέρ, με το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management) να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, με την ενεργή αερανάρτηση να είναι διαθέσιμη στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η ανανεωμένη Cayenne είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελία, με τις παραδόσεις της στην Ευρώπη να ξεκινούν από τον Ιούλιο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα