Toyota: Θα γυρίσει μπούμερανγκ ο εξαναγκασμός των ανθρώπων να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σχετικά άρθρα

Την ώρα που όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν το πότε θα σταματήσουν να πωλούν αυτοκίνητα εξοπλισμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, προσφέροντας στην αγορά μονάχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η Toyota αρνείται σθεναρά να δηλώσει το πότε θα μετατραπεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία, καθώς πιστεύει πως ο κόσμος δεν είναι έτοιμος για να γίνει “πλήρως ηλεκτρικός”.

Ο Gill Pratt, ο επικεφαλής επιστήμονας της Toyota, υποστηρίζει πως ο εξαναγκασμός των ανθρώπων να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσε να γυρίσει μπούμερανγκ κάνοντας τους να διατηρήσουν τα αυτοκίνητά τους με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου για περισσότερο διάστημα, επειδή δεν έχει αναπτυχθεί τόσο η αλυσίδα εφοδιασμού όσο και οι υποδομές φόρτισης.

Διάβασε ακόμη

Η Toyota εξηγεί γιατί είναι προτιμότερα τα υβριδικά από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Μιλώντας στη Χιροσίμα πριν από τη σύνοδο κορυφής της G7, στην οποία συμμετέχουν οι ηγέτες των επτά πιο αναπτυγμένων χωρών του πλανήτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Ερευνών της Toyota παραδέχτηκε ότι οι κρατικές επιδοτήσεις κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο ελκυστικά, αλλά πιστεύει ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι πρόθυμοι να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αυτό που προτείνει είναι να δοθεί παράταση στη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, να συνεχιστεί η ανάπτυξη υβριδικών αυτοκινήτων, και να γίνουν τα εναλλακτικά καύσιμα (π.χ; το υδρογόνο) εφικτά για μαζική παραγωγή.

Ο Pratt εξέφρασε επίσης την ανησυχία του για το ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι έτοιμη να στραφεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στο άμεσο μέλλον. Το επιχείρημά του περιστρέφεται γύρω από τους περιορισμούς της προσφοράς, κυρίως σε ότι αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μπαταριών. Όπως είπε:

Τελικά, οι περιορισμοί πόρων θα τελειώσουν, αλλά για πολλά χρόνια δεν θα έχουμε αρκετό υλικό για μπαταρίες και ανανεώσιμους πόρους επαναφόρτισης για μια λύση μόνο με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τα υλικά μπαταριών και οι υποδομές φόρτισης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας θα γίνουν τελικά ευρύτατα διαθέσιμα, αλλά θα χρειαστούν δεκαετίες για να αναπτυχθούν ορυχεία για την εξόρυξη υλικών που απαιτούνται για την κατασκευή μπαταριών, να αναπτυχθούν οι εγκαταστάσεις παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, οι γραμμές μεταφοράς και οι εγκαταστάσεις αποθήκευσης ενέργειας για εποχιακή χρήση.

Διάβασε επίσης

Θα χρειαστούν έως και 384 νέα ορυχεία για να καλύψουν τη ζήτηση μπαταριών έως το 2035

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Τράκαρε στο Ώστιν η BMW M5 Safety Car του MotoGP

Το περασμένο σαββατοκύριακο διεξήχθη στην COTA (Circuit of the...

#trending

Ο Fernando Alonso στο Μονακό με την Aston Martin Valiant που μόλις παρέλαβε

Στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, ο Fernando Alonso παρέλαβε...

Τράκαρε στο Ώστιν η BMW M5 Safety Car του MotoGP

Το περασμένο σαββατοκύριακο διεξήχθη στην COTA (Circuit of the...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η FIA θέλει οι οδηγοί της Formula 1 να υποχρεούνται να αλλάζουν ομάδα κάθε σεζόν!

Σε μια πρωτοφανή κίνηση που θα αλλάξει ριζικά το τοπίο της Formula 1, η FIA ανακοίνωσε την εισαγωγή ενός νέου κανονισμού που θα απαιτεί...

Ινδοί έκαναν μια BMW 7 Series του 2010 να μοιάζει με τη σημερινή γενιά

Ένα φανοποιείο στο Αχμπανταμπάντ της Ινδίας ανέλαβε να κάνει μια BMW 7 Series του 2010 να μοιάζει με τη σημερινή γενιά. Όπως θα δεις στο...

Η Aston Martin πουλά το μερίδιο της στην ομάδα της F1 για να συγκεντρώσει μετρητά, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο να βγει από το χρηματιστήριο

Η Aston Martin ανακοίνωσε σήμερα πως θα πουλήσει το μερίδιό της στην ομάδα της Formula 1 που φέρει το όνομά της για να συγκεντρώσει...

Τράκαρε στο Ώστιν η BMW M5 Safety Car του MotoGP

Το περασμένο σαββατοκύριακο διεξήχθη στην COTA (Circuit of the Americas) στο Ώστιν του Τέξας, ο τρίτος γύρος της φετινής σεζόν του MotoGP. Εκεί συνέβη...