Τέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη για τα M μοντέλα της BMW

Το τελευταίο M μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο είναι η M2

Σχετικά άρθρα

Το BMW Skytop σε δοκιμές στο Nurburgring

Πριν περίπου έναν χρόνο και τη διάρκεια του περσινού...

BMW M4 Competition vs Ariel Atom 4R. Ποιο είναι γρηγορότερο στο 400άρι;

Δύο εντελώς διαφορετικού χαρακτήρα αυτοκίνητα, αλλά και τα δύο...

Ινδοί έκαναν μια BMW 7 Series του 2010 να μοιάζει με τη σημερινή γενιά

Ένα φανοποιείο στο Αχμπανταμπάντ της Ινδίας ανέλαβε να κάνει...

Ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M πιστεύει ότι τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια, είναι καλύτερη επιλογή για τα M μοντέλα από τα DCT κιβώτια διπλού συμπλέκτη, γι’αυτό και η γερμανική εταιρία αποχαιρετά τα DCT κιβώτια.

Σύμφωνα με τον Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M, όλα τα μελλοντικά M μοντέλα θα φέρουν αυτόματα κιβώτια με μετατροπείς ροπής. Όπως είπε:

Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη στις BMW M αυτές τις μέρες αποτελούν παρελθόν. Τα κιβώτια μας είναι πλέον χειροκίνητα ή αυτόματα και στο μέλλον θα είναι ηλεκτρικά αυτόματα.

Η BMW πήρε την απόφαση αυτή κατά την ανάπτυξη της νέας γενιάς της M5, με την εταιρία να αποφασίζει να χρησιμοποιήσει ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, επειδή όπως υποστηρίζει είναι πιο άνετο για την καθημερινή οδήγηση, ενώ είναι και φθηνότερο μειώνοντας το κόστος.

Το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Στην M4 CSL το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής κάνει ταχύτερες αλλαγές και επιπλέον χρησιμοποιούμε αυτό το κιβώτιο και στο νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο, την M4 GTR,

πρόσθεσε ο Hacker που τόνισε πως τα απλά μοντέλα της BMW θα συνεχίσουν και στο μέλλον να εξοπλίζονται με DCT αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.

Παράλληλα, μίλησε και για το μέλλον των χειροκίνητων κιβώτιων στα M μοντέλα, λέγοντας πως το τελευταίο M μοντέλο που προσφέρεται με ένα τέτοιο είναι η M2, με την κατάργηση των χειροκίνητων κιβωτίων να έρχεται κοντά στο 2030.

Αν ρίξετε μια ματιά τριγύρω, θα δείτε ότι το μέλλον για τους προμηθευτές χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων θα μειωθεί. Επομένως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε τη δυνατότητα στο μέλλον, αλλά στο μέλλον σημαίνει τα επόμενα 6-7 χρόνια.

Διάβασε επίσης

BMW M: Τα χειροκίνητα κιβώτια δεν έχουν νόημα αλλά θα τα προσφέρουμε για όσο περισσότερο γίνεται

ΠηγήTopgear.com

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

#trending

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το BMW Skytop σε δοκιμές στο Nurburgring

Πριν περίπου έναν χρόνο και τη διάρκεια του περσινού Concorso d'Eleganza Villa d'Este στο Κόμο της Ιταλίας, η BMW παρουσίασε το Skytop Concept. Η...

Η Tesla κατήργησε την εξωτερική μπαταρία του Cybertruck προτού την κυκλοφορήσει στην αγορά

Την ημέρα που ξεκίνησαν οι παραδόσεις του Cybertruck, τον Δεκέμβριο του 2023, η Tesla είχε ανακοινώσει πως θα προσφέρει μια εξωτερική μπαταρία, την Range...

Οι δασμοί του Τραμπ θα μπορούσαν να αναγκάσουν την Stellantis να πουλήσει τις Alfa Romeo και Maserati

Με τους δασμούς ύψους 25% σε όλα τα εισαγόμενα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ να έχουν τεθεί σε ισχύ από την περασμένη εβδομάδα, η Stellantis προσέλαβε...

Η Tesla δεν μπορεί να πουλήσει το Cybertruck

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα σημαντικό εμπόδιο σε ότι έχει να κάνει με το Cybertruck, αφού αποδεικνύεται πως το ηλεκτρικό της pickup είναι...