Ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M πιστεύει ότι τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια, είναι καλύτερη επιλογή για τα M μοντέλα από τα DCT κιβώτια διπλού συμπλέκτη, γι’αυτό και η γερμανική εταιρία αποχαιρετά τα DCT κιβώτια.
Σύμφωνα με τον Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M, όλα τα μελλοντικά M μοντέλα θα φέρουν αυτόματα κιβώτια με μετατροπείς ροπής. Όπως είπε:
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη στις BMW M αυτές τις μέρες αποτελούν παρελθόν. Τα κιβώτια μας είναι πλέον χειροκίνητα ή αυτόματα και στο μέλλον θα είναι ηλεκτρικά αυτόματα.
Η BMW πήρε την απόφαση αυτή κατά την ανάπτυξη της νέας γενιάς της M5, με την εταιρία να αποφασίζει να χρησιμοποιήσει ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, επειδή όπως υποστηρίζει είναι πιο άνετο για την καθημερινή οδήγηση, ενώ είναι και φθηνότερο μειώνοντας το κόστος.
Το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής έχει καλύτερες επιδόσεις από ένα κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Στην M4 CSL το αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής κάνει ταχύτερες αλλαγές και επιπλέον χρησιμοποιούμε αυτό το κιβώτιο και στο νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο, την M4 GTR,
πρόσθεσε ο Hacker που τόνισε πως τα απλά μοντέλα της BMW θα συνεχίσουν και στο μέλλον να εξοπλίζονται με DCT αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη.
Παράλληλα, μίλησε και για το μέλλον των χειροκίνητων κιβώτιων στα M μοντέλα, λέγοντας πως το τελευταίο M μοντέλο που προσφέρεται με ένα τέτοιο είναι η M2, με την κατάργηση των χειροκίνητων κιβωτίων να έρχεται κοντά στο 2030.
Αν ρίξετε μια ματιά τριγύρω, θα δείτε ότι το μέλλον για τους προμηθευτές χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων θα μειωθεί. Επομένως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε τη δυνατότητα στο μέλλον, αλλά στο μέλλον σημαίνει τα επόμενα 6-7 χρόνια.
Διάβασε επίσης
BMW M: Τα χειροκίνητα κιβώτια δεν έχουν νόημα αλλά θα τα προσφέρουμε για όσο περισσότερο γίνεται