Η Ford έχει τους πιο πιστούς πελάτες

Σχετικά άρθρα

Η επιλογή ενός νέου αυτοκινήτου μπορεί να προκαλέσει στους αγοραστές μια σειρά από διλήμματα, αλλά για ορισμένους είναι πολύ εύκολο. Απλώς αγοράζουν πάντα αυτοκίνητα της ίδιας μάρκας.

Στη φετινή έρευνα Automotive Loyalty Awards της S&P Global Mobility, η Ford κυριάρχησε και επέστρεψε στη κορυφή, με την Ford να είχε κατακτήσει την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη έρευνα για 9 συνεχόμενα χρόνια, κυρίως λόγω του F-150, προτού την χάσει πέρυσι από την Tesla.

Η έρευνα ανέλυσε περισσότερα από 3 εκατ. αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ τους πρώτους 4 μήνες του 2023, εξετάζοντας εάν οι άνθρωποι αγόρασαν ένα αυτοκίνητο της ίδιας ή άλλης μάρκας σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο τους.

Νικήτρια ήταν η Ford με το 59,5% των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων της που πούλησε το πρώτο τετράμηνο του έτους να είχαν ως προηγούμενο αυτοκίνητο ξανά ένα μοντέλο της. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Chevrolet με 57,1%, με τις Subaru, Nissan, Kia και Hyundai να ακολουθούν. Η Toyota στην 7η θέση με 52,3%, -5,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η Tesla κυριάρχησε στη κατηγορία των ηλεκτρικών με 68%, ακολουθούμενη από την BMW με 50%. Η Mercedes-Benz, η Lexus και η Cadillac ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το νέο VW Passat στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Volkswagen Passat -Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...