Διαθέσιμο είναι από σήμερα το ανανεωμένο Renault Clio στην Ελλάδα, με το μοντέλο να ξεκινά από τις 20.570 ευρώ και να προσφέρεται με μια γκάμα από κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικούς και υγραερίου (LPG).
Οι τιμές
Έκδοση | Τιμή (ευρώ) |
---|---|
Clio evolution TCe 90 | 20.570 |
Clio evolution plus TCe 90 | 21.420 |
Clio evolution TCe 100 LPG | 21.870 |
Clio evolution plus TCe 100 LPG | 22.770 |
Clio techno TCe 100 LPG | 23.680 |
Clio evolution Blue dCi 100 | 23.970 |
Clio evolution plus Blue dCi 100 | 24.970 |
Clio Evolution 1.6 E-Tech Hybrid | 28.670 |
Clio Evolution Plus 1.6 E-Tech Hybrid | 29.490 |
Clio Techno 1.6 E-Tech Hybrid | 30.260 |
Clio Esprit Alpine 1.6 E-Tech Hybrid | 32.950 |
Η έκδοση TCe 90 φορά τον τρικύλινδρο 1.00άρη turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 90 ίππων με 160 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.
Η έκδοση TCe 100 LPG εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο 1.00άρη turbo κινητήρα που καταναλώνει τόσο βενζίνη, όσο και υγραέριο. Αποδίδει 100 άλογα με 170 Nm ροπής. Εκπέμπει 8% λιγότερο CO2 σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα και χάρη στα δύο ρεζερβουάρ, το Clio καλύπτει περισσότερα από 1.000 χλμ προτού χρειαστεί ανεφοδιασμό.
Η έκδοση Blue dCi 100 διαθέτει τον turbodiesel 1.500 κ.εκ απόδοσης 100 ίππων με 260 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6- ταχύτητα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
H υβριδική έκδοση E-Tech που συνδυάζει τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 94 ίππων με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν απόδοσης 49 ίππων (36 kW) και μια γεννήτρια εκκίνησης 25 ίππων (18 kW). Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 145 άλογα και διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh.
Η Renault ισχυρίζεται ότι το Clio E-Tech μπορεί να κινηθεί έως και στο 80% του αστικού κύκλου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, πιάνοντας ταχύτητα έως 75 χλμ/ώρα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου έως και 40% σε σύγκριση με αυτή μιας συμβατικής έκδοσης με κινητήρα βενζίνης.