Το τμήμα M της BMW δεν θα ακολουθήσει τη στρατηγική της Mercedes-AMG και λέει όχι στο downsizing των κινητήρων της, διατηρώντας τους εξακύλινδρους και V8 κινητήρες, έως ότου μεταβεί τελικά στα αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.
Ο Frank van Meel, ο επικεφαλής του τμήματος M ξεκαθάρισε πως δεν εξετάζονται τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες που θα συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες, λέγοντας πως κάτι τέτοιο “δεν θα ήταν σωστό” για την εταιρία του.
Όπως συμπλήρωσε, η ηλεκτροκίνηση θα παίξει ρόλο στη μετάβαση στα πλήρως αμιγώς ηλεκτρικά M μοντέλα, αλλά θα έχουν υποστηρικτικό ρόλο, αναφέροντας ως παράδειγμα τον κινητήρα της XM που συνδυάζει τον twin-turbo V8 4,4-λίτρων κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Δεν το βλέπουμε έτσι γιατί θέλουμε να έχουμε έναν ισχυρό κινητήρα βάσης ούτως ή άλλως. Έτσι, για εμάς, η μετάβαση σε μικρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με μεγαλύτερες μπαταρίες δεν θα ήταν ο σωστός τρόπος. Εάν επιλέγαμε κάτι τέτοιο τότε θα ήταν να κάναμε απευθείας μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά.
Σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά Μ μοντέλα, ο van Meel είπε πως αυτά δεν θα έρθουν σύντομα καθώς πιστεύει ότι η σημερινή τεχνολογία δεν είναι ακόμη έτοιμη για ένα αυτοκίνητο που θα προσφέρει “συνεχή απόδοση ισχύος με σημαντικό τρόπο”, τόσο στον δρόμο όσο και στη πίστα. Όπως είπε:
Πρέπει στη πραγματικότητα να μπορεί να κάνει έναν ή δύο γύρους στο Nurburgring Nordschleife με πλήρη ταχύτητα και να έχει τελική ας πούμε 250 χλμ/ώρα. Δεν θα κινείται κάποιος με μεγαλύτερη ταχύτητα ούτως ή άλλως.
Η τεχνολογία για αυτό δεν είναι ακόμη έτοιμη. Μόνο όταν συμβεί αυτό θα υπάρξει μια ηλεκτρική M3. Επομένως, το σημείο αναφοράς πρέπει να είναι πάντα η απερχόμενη γενιά.