Ο αμερικάνικος μη κερδοσκοπικός οργανισμός Consumer Reports θέλησε να διαπιστώσει ποια είναι η πραγματική αυτονομία 22 ηλεκτρικών μοντέλων, συγκριτικά με τις αξιολογήσεις της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA), με τα αποτελέσματα να δείχνουν πως σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα της δοκιμής είχαν μικρότερη αυτονομία από αυτή που ανακοινώνεται.
Η δοκιμή έγινε σε αυτοκινητόδρομο, με τα αυτοκίνητα να κινούνται με 70 μίλια/ώρα (113 χλμ/ώρα), να ήταν πλήρως φορτισμένα στην αρχή της δοκιμής και να είχαν διανύσει μέχρι τότε από 2.000 έως 15.000 μίλια.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η θερμοκρασία περιβάλλοντος κυμαίνονταν μεταξύ 21 και 32 βαθμών Κελσίου. Το σύστημα κλιματισμού ρυθμίστηκε σε όλα τα αυτοκίνητα στους 22 βαθμούς Κελσίου, όλα τα αυτοκίνητα κινούνταν με ενεργοποιημένο το cruise control, με τις πιέσεις των ελαστικών να ρυθμίστηκαν στις εργοστασιακές προδιαγραφές.
Τα αποτελέσματα
Μοντέλο | Αξιολόγηση EPA | Αυτονομία δοκιμής |
---|---|---|
Audi Q4 50 E-Tron Premium Plus | 241 μίλια/388 χλμ | 226 μίλια/364 χλμ |
BMW i4 M50 | 271 μίλια/436 χλμ | 318 μίλια/512 χλμ |
BMW iX xDrive50 | 324 μίλια/521 χλμ | 370 μίλια/596 χλμ |
Ford F-150 Lightning Lariat ER | 320 μίλια/515 χλμ | 270 μίλια/435 χλμ |
Ford Mustang Mach-E Premium AWD ER | 270 μίλια/435 χλμ | 299 μίλια/481 χλμ |
Genesis Electrified GV70 Advanced | 236 μίλια/380 χλμ | 220 μίλια/354 χλμ |
Genesis GV60 Advanced | 248 μίλια/399 χλμ | 251 μίλια/404 χλμ |
Hyundai Ioniq 5 SEL AWD | 256 μίλια/412 χλμ | 267 μίλια/430 χλμ |
Hyundai Ioniq 6 SEL AWD | 270 μίλια/435 χλμ | 265 μίλια/427 χλμ |
Kia EV6 Wind AWD | 274 μίλια/441 χλμ | 277 μίλια/446 χλμ |
Kia Niro EV Wind | 253 μίλια/407 χλμ | 239 μίλια/385 χλμ |
Lexus RZ 450e Premium | 220 μίλια/354 χλμ | 202 μίλια/325 χλμ |
Lucid Air Touring | 384 μίλια/618 χλμ | 344 μίλια/554 χλμ |
Mercedes-Benz EQE 350 4Matic | 260 μίλια/418 χλμ | 332 μίλια/534 χλμ |
Mercedes-Benz EQE SUV 350 4Matic | 253 μίλια/407 χλμ | 284 μίλια/457 χλμ |
Mercedes-Benz EQS 580 4Matic | 340 μίλια/547 χλμ | 380 μίλια/612 χλμ |
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic | 285 μίλια/459 χλμ | 314 μίλια/505 χλμ |
Nissan Ariya Platinum+ AWD | 257 μίλια/414 χλμ | 253 μίλια/407 χλμ |
Rivian R1T | 314 μίλια/505 χλμ | 344 μίλια/554 χλμ |
Subaru Solterra Limited | 222 μίλια/357 χλμ | 210 μίλια/338 χλμ |
Tesla Model S Long Range | 405 μίλια/652 χλμ | 366 μίλια/589 χλμ |
Volkswagen ID.4 Pro S AWD | 240 μίλια/386 χλμ | 253 μίλια/407 χλμ |
Το μοντέλο με τη μεγαλύτερη διαφορά ήταν το Ford F-150 Lightning που παρότι ανακοινώνεται πως έχει 320 μίλια/515 χλμ αυτονομίας, κατά τη διάρκεια της δοκιμής διένυσε 270 μίλια/435 χλμ.
Ακολούθησε το Lucid Air Touring (384 μίλια/618 χλμ αξιολόγηση EPA/344 μίλια/554 χλμ αυτονομία δοκιμής), και το Tesla Model S Long Range (405 μίλια/652 χλμ αξιολόγηση EPA/366 μίλια/589 χλμ αυτονομία δοκιμής).
Ωστόσο υπήρχαν και αυτοκίνητα που διένυσαν περισσότερα χιλιόμετρα από τις αξιολογήσεις τις EPA, με το BMW i4 M50 να διανύει 318 μίλια/512 χλμ κατά τη διάρκεια της δοκιμής (271 μίλια/436 χλμ εκτίμηση EPA) και την Mercedes-Benz EQE 350 4Matic να κάνει 332 μίλια/534 χλμ (260 μίλια/418 χλμ εκτίμηση EPA).