Επίσημο: BMW 5-Series Touring

Σχετικά άρθρα

Την Touring έκδοση της Σειράς 5 παρουσίασε σήμερα η BMW με το αυτοκίνητο να προσφέρεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό, με την ονομασία i5 Touring. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Μάιο και στο εσωτερικό συναντάμε κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, οθόνη αφής 14,9″, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να τρέχει το Operating System 8.5.

Έχει μήκος 5,06 μέτρα, πλάτος 1,9 μέτρα, ύψος 1,515 μέτρα, μεταξόνιο 2,995 μέτρα, με τον χώρο αποσκευών να ξεκινά από τα 570 λίτρα και να φτάνει έως τα 1.700.

Η αμιγώς ηλεκτρική BMW i5 Touring λανσάρεται σε δύο εκδόσεις. Η BMW i5 M60 xDrive Touring έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, ζυγίζει 2.350 κιλά και αποδίδει 601 άλογα με 820 Nm όταν ενεργοποιείται η λειτουργία M Sport Boost ή το M Launch Control. Στην περίπτωση αυτή, η BMW i5 M60 επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ/ώρα.

Η άλλη έκδοση είναι η BMW i5 eDrive40 με βάρος 2.130 κιλά. Ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς και παράγει μέγιστη ισχύ 340 ίππων και μέγιστη ροπή έως 430 Nm με λειτουργία Sport Boost ή με ενεργοποιημένο το Launch Control. Η BMW i5 eDrive40 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 193 χλμ/ώρα.

Η μπαταρία και στις δύο εκδόσεις έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 81,2 kWh, με την i5 M60 xDrive Touring να έχει αυτονομία 445 – 506 χλμ (WLTP), ενώ η i5 eDrive40 έχει αυτονομία 483 – 560 χλμ (WLTP). Με τη λειτουργία Max Range, η αυτονομία μπορεί να αυξηθεί έως και 25% εάν χρειαστεί, περιορίζοντας την ισχύ και την ταχύτητα και απενεργοποιώντας τις λειτουργίες άνεσης.

Η μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit – CCU) της BMW i5 Touring επιτρέπει τη φόρτιση εναλλασσόμενος ρεύματος (AC) με ισχύ έως 11 kW στάνταρ και έως 22 kW προαιρετικά. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί με ταχυφορτιστή DC έως 205 kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 10 στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Στην Ευρώπη η νέα BMW Σειράς 5 Touring θα προσφέρεται αρχικά στην έκδοση 520d Touring που εξοπλίζεται με τον 2,0-λιτρο turbodiesel κινητήρα που παράγει 197 άλογα με 400 Nm ροπής (βάρος 1.835 κιλά) και συνδυάζεται με 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport. Η τετρακίνητη έκδοση ζυγίζει 1.895 κιλά.

Θα ακολουθήσουν κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με τέσσερις και έξι κυλίνδρους, 2.000 κ.εκ και 3.000 κ.εκ αντίστοιχα, όπως και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με το αυτοκίνητο να διαθέτει σπορ σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης.

Η σπορ ανάρτηση M, το σπορ σύστημα πέδησης M και η ανάρτηση Adaptive Suspension Professional (στάνταρ στην BMW i5 M60 xDrive) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, Integral Active Steering και σύστημα δυναμικής διαχείρισης κατά τον κατακόρυφο άξονα, διατίθενται προαιρετικά. Το προαιρετικό Adaptive M Suspension Professional περιλαμβάνει επίσης Active Roll Stabilisation με Active Roll Comfort.

Οι ζάντες ελαφρού κράματος σε διαστάσεις 18″ ή 19″ (για την BMW i5 και τα plug-in υβριδικά μοντέλα) ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Οι ζάντες ελαφρού κράματος σε διάσταση 21″ σε συνδυασμό με ελαστικά επιδόσεων προσφέρονται προαιρετικά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Έναρξη παραγωγής για τη νέα BMW M5

Εκτός της νέας γενιάς της Σειράς 1, η BMW ανακοίνωσε ότι σήμερα ξεκίνησε η παραγωγή και της νέας M5, η οποία αποκαλύφθηκε μόλις την...

Η BMW M3 Touring CS σε δοκιμές στο Nurburgring

Η BMW συνεχίζει τις δοκιμές ανάπτυξης της Touring έκδοσης της M3 CS, με το αυτοκίνητο να φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα απόδοσης 550...