Εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων, η Fiat κάνει πλέον διαθέσιμο το 600 και στην έκδοση Hybrid.
Κάτω από το καπό του 600 Hybrid υπάρχει ένας 1.200άρης turbo κινητήρας βενζίνης απόδοσης 100 ίππων, που συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων (21 kW) και 55 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας φιλοξενείται στο κιβώτιο, μαζί με τον inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού πακέτου.
Η συνολική απόδοση είναι 100 άλογα και 205 Nm, με τον ηλεκτρικό κινητήρα να υποβοηθά προς όφελος της επιτάχυνσης, της άμεσης απόκρισης στο πάτημα του γκαζιού και της οικονομίας καυσίμου.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σύστημα έχει εξελιχθεί προκειμένου η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία να μη γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό και τους επιβάτες, παρά μόνο από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Ο κινητήρας βενζίνης επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) και λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, προκειμένου να μεγιστοποιούνται τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα Hybrid μοντέλα της ιταλικής εταιρίας, το ήπια υβριδικό 600 θα μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για μέχρι 1 χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 30 χλμ/ώρα.
Με αυτόν τον τρόπο, η Fiat ισχυρίζεται πως θα επιτυγχάνει πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και 15% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης.
Πρώτη αγορά που γίνεται διαθέσιμο το 600 Hybrid είναι αυτή της Ολλανδίας, με την τιμή του να ξεκινά από τα 29.490 ευρώ, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες. Για την Ελλάδα και σύμφωνα με δική μας επικοινωνία με την εταιρία, το 600 Hybrid θα γίνει διαθέσιμο στη χώρα μας προς το τέλος της άνοιξης -με βάση τον ισχύοντα προγραμματισμό, κατά πάσα πιθανότητα με ελαφρά προπορεία του ηλεκτρικού.