Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Σχετικά άρθρα

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα τεχνικών προκλήσεων, με τον κινητήρα να έχει μια περίπλοκη δομή που περιλαμβάνει έναν κομπρέσορα, δύο turbo και μια γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος.

Στη πατέντα υπάρχουν δύο δεξαμενές αποθήκευσης τους υδρογόνου, μια σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου, με τον κινητήρα να διαθέτει, έναν κομπρέσορα, δύο turbo και δύο intercoolers. Τα turbo δεν κινούν τον κινητήρα αλλά διαθέτουν κάποιο είδος ηλεκτρικού κινητήρα και τροφοδοτούν μια ηλεκτρική γεννήτρια.

Το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο, με το κιβώτιο να τοποθετείται πίσω από τον κινητήρα και μεταξύ των πίσω τροχών. Τα σχέδια δείχνουν τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος κάθετα, με τον άξονα μετάδοσης της κίνησης να είναι ψηλότερα τοποθετημένος από τους κυλίνδρους.

Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Ferrari αποκαλύπτει ένα εντυπωσιακά προηγμένο σύστημα, το οποίο θα μπορούσε να αποτελέσει το θεμέλιο για μια νέα γενιά αυτοκινήτων. Η πατέντα μπορεί να φαίνεται ασυνήθιστη για μια εταιρεία που έχει χτίσει τη φήμη της πάνω στους V12 κινητήρες της, αλλά αποδεικνύει ότι η Ferrari είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος.

Πηγήespacenet

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 280 άλογα η Alfa Romeo Junior Veloce

H Alfa Romeo ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης της Junior και αποκάλυψε πως η έκδοση Veloce δεν θα παράγει 240 άλογα όπως είχε αρχικά ανακοινώσει,...

Αυτό είναι το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο

Έτοιμο για την πρώτη του βόλτα σε δρόμο των Τρικάλων είναι το πρώτο ελληνικό αυτόνομο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το ΙΜΕΤ ΕΚΕΤΑ. Σύμφωνα με τους...