Επίσημο: Alfa Romeo Milano με έως 240 άλογα

Σχετικά άρθρα

Μετά τη χθεσινή διαρροή, η Alfa Romeo παρουσίασε σήμερα επίσημα το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην 114χρονη ιστορία της. Ο λόγος για τη Milano, τα αποκαλυπτήρια της οποίας έγιναν στα αρχηγεία του Automobile Club Milano, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Σύμφωνα με την Alfa Romeo, η Milano είναι το πιο σπορ μοντέλο που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην κατηγορία του B-SUV, και σκοπό έχει να προσελκύσει νέους πελάτες στην μάρκα, ικανοποιώντας παράλληλα τους κλασικούς Alfisti.

Κατά το λανσάρισμα της, η Milano θα διατίθεται με αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο 156 ίππων, καθώς και με ένα ήπια υβριδικό 48V απόδοσης 136 ίππων, με κίνηση στον εμπρός άξονα στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς.

Η γκάμα της έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απλοποίηση της επιλογής, συνδυάζοντας τις συνολικά τέσσερις εκδόσεις του συστήματος κίνησης (136 ίππων Ibrida, 136 ίππων Q4 Ibrida, 156 ίππων Elettrica και 240 ίππων Elettrica Veloce) με τα πακέτα εξοπλισμού Techno, Premium, Sport καθώς και το Speciale που θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο λανσάρισμα.

Σχεδιασμός

Σχεδιαστικά, η Milano είναι αποτέλεσμα του Alfa Romeo Centro Stile, οι σχεδιαστές του οποίου έχουν διαμορφώσει όλες τις επιφάνειες σε συμφωνία με τις ανάγκες των μηχανικών μερών. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την εταιρία, είναι ένα εντυπωσιακό σχήμα που μαγνητίζει το βλέμμα και παίζει με το φως δημιουργώντας έντονες αντανακλάσεις, ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδιασμού είναι τα Full LED Matrix φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος.

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου το τοποθετούν στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,17 μέτρα, το πλάτος του τα 1,78 μέτρα και το ύψος το 1,5 μέτρο. Διαθέτει μικρούς προβόλους, μυώδη φτερά και χαρακτηριστικό τελείωμα στο πίσω μέρος, που αποτελεί σαφή αναφορά στην Giulia TZ.

Εσωτερικό

Περνώντας στο εσωτερικό, υπάρχει μια σπορ διάθεση, όπου ξεχωρίζει η προσοχή στην λεπτομέρεια, με την Alfa Romeo να αναφέρει ότι έχει τοποθετήσει κορυφαίας ποιότητας υλικά, έχοντας γίνει προσεκτική τοποθέτηση όλων των χειριστηρίων στην ιδανική θέση με σκοπό την τέλεια εργονομία.

Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός και πλήρως customizable πίνακας οργάνων, με οθόνη 10,25 ιντσών, που πλαισιώνεται από την οθόνη του infotainment, που έχει διαγώνιο επίσης 10,25″ και είναι τοποθετημένη στο ταμπλό. Οι αεραγωγοί στο ταμπλό έχουν το σχήμα του τετράφυλλου τριφυλλιού, ενώ υπάρχουν bucket καθίσματα της Sabelt με ενσωματωμένο προσκέφαλο.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις της, η Milano έχει άνετους χώρους για τους επιβάτες, με τον χώρ αποσκευών να ανακοινώνεται στα 400 λίτρα. Σημαντικό στοιχείο είναι επίσης το πρωτοεμφανιζόμενο cable organizer, ήτοι ένας ειδικός χώρος για την εύκολη αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης των ηλεκτρικών εκδόσεων.

Alfa DNA

Η Milano διαθέτει το Alfa DNA που διαμορφώνει τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου ανάλογα με τα εκάστοτε προγράμματα οδήγησης. Στην επιλογή Dynamic, η χαρτογράφηση στην υποβοήθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού δίνει προτεραιότητα στις κορυφαίες επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση, χωρίς να ζημιώνει την καθημερινή ευχρηστία.

Η επιλογή Natural είναι για την καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας το σπορ με το άνετο και το οικονομικό, ενώ η Advanced Efficiency σημαίνει τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ένα ακόμα πρόγραμμα με την ονομασία Q4 είναι αποκλειστικότητα των τετρακίνητων υβριδικών εκδόσεων και ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους.

Δυναμικά χαρακτηριστικά της έκδοσης Veloce

Η Alfa Romeo αναφέρει ότι η Milano διαθέτει χαμηλό βάρος και ιδανική κατανομή των μαζών, όπως κάθε μοντέλο της. Το στήσιμο του μοντέλου έγινε από τους ανθρώπους που εξέλιξαν την Giulia GTA, καθώς στόχος ήταν η Milano να αποτελέσει το σπορ σημείο αναφοράς μεταξύ των B-SUV μοντέλων της αγοράς, με αποκορύφωμα την έκδοση Veloce που διαθέτει ειδικές βελτιώσεις στον μηχανολογικό τομέα.

Με λόγο 14,6:1 το τιμόνι της είναι το πιο γρήγορο της κλάσης και το εμπρός σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόλυτη ακρίβεια που τονίζει τη οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, σε σχέση με την έκδοση των 156 ίππων η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 25 χλστ., οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν αναθεωρημένη σκληρότητα για να εξασφαλίζουν κορυφαίο κράτημα σε συνεργασία με τις 20αρες ζάντες και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, ενώ το Torsen μηχανικό μπλοκέ διαφορικό φροντίζει για την τέλεια κατανομή της ροπής.

Όσο για τα φρένα, χάρη στους τεράστιους εμπρός αεριζόμενους δίσκους των 380 χλστ. και τις μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες, η επιβράδυνση στέκεται με συνέπεια στο ύψος των περιστάσεων.

Κινητήρες

Η έκδοση Elettrica υιοθετεί έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 156 και 240 ίππους. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh και στην έκδοση των 156 ίππων η αυτονομία ανακοινώνεται σε έως 410 χλμ. (WLTP), ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να αγγίξει τα 590 χλμ. Το αυτοκίνητο υποστηρίζει DC φορτιστές έως 100 kW, κάτι που σημαίνει λιγότερο από 30 λεπτά για αναπλήρωση από το 10 έως 80% της ενέργειας.

Η ηλεκτρική Milano διαθέτει on-board φορτιστή έως 11 kW για το εναλλασσόμενο (AC) ρεύμα, ενώ σημαντική παράμετρο αποτελεί και το σύστημα πλοήγησης με EV Routing. Έτσι, το λογισμικό σχεδιάζει τη συντομότερη διαδρομή βάσει των διαθέσιμων φορτιστών, προτείνοντας πού αλλά και για πόση ώρα χρειάζεται φόρτιση σε μια “δεξαμενή” 600.000 σημείων στην Ευρώπη.

Ακόμα δύο εκδόσεις της Milano διατίθενται με υβριδικό σύστημα. Η πρώτη διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ η δεύτερη με την ονομασία Q4 είναι τετρακίνητη και θα λανσαριστεί αργότερα. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει τον 1,2-λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 136 ίππους, που λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και διαθέτει turbo με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ενώ χρησιμοποιείται καδένα χρονισμού και όχι ιμάντας.

Ο παραπάνω κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 ίππων) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με τον πρώτο να είναι τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, μαζί με τη μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου. Η Milano Ibrida μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά τόσο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα, όσο και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου με τον θερμικό κινητήρα να σβήνει όσο πιο συχνά γίνεται για μέγιστη οικονομία.

Συστήματα ασφαλείας

Η Milano διαθέτει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης. Σε αυτά περιλαμβάνονται η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, που μαζί με την πίσω κάμερα 180 μοιρών επιβλέπουν τον περιβάλλοντα χώρο για λογαριασμό του ημιαυτόματου συστήματος παρκαρίσματος. Ακόμα, υπάρχει αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας.

Όλες οι Milano θα έχουν πλούσιο εξοπλισμό που θα μπορεί να περιλαμβάνει στοιχεία όπως ειδικά σπορ φινιρίσματα στο αμάξωμα και ζάντες αλουμινίου έως 20″, σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με λειτουργία handsfree και αυτόματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα.

Στην καμπίνα θα ξεχωρίζουν οι σπορ επενδύσεις “Spiga” από ύφασμα και βινύλιο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με μασάζ αλλά και ο κρυφός φωτισμός στους αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων.

Εγγύηση

Όπως και κάθε Alfa Romeo, η Milano καλύπτεται από 4ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και αντίστοιχης διάρκειας οδική βοήθεια, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του καλοκαιριού.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...