Η Lotus παρουσίασε το Evija X, με 2.011 άλογα και ρεκόρ στο Nurburgring

Σχετικά άρθρα

Η Lotus αποκάλυψε επίσημα μια την “άγρια” έκδοση της Evija, με το ηλεκτρικό hypercar της βρετανικής εταιρίας να μπορεί να κινηθεί μόνο μέσα σε πίστα και έχει ήδη κάνει τον τρίτο πιο γρήγορο γύρο όλων των εποχών στο Nurburgring.

Πιο συγκεκριμένα, η Evija X σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 6 λεπτά και 24,047 δευτερόλεπτα, με οδηγό τον Dirk Muller. Πιο γρήγορα είναι τα αμιγώς αγωνιστικά Volkswagen ID R (6 λεπτά και 05,336 δευτ.) και η Porsche 919 Hybrid Evo, που παραμένει με διαφορά το ταχύτερο αυτοκίνητο στην Πράσινη Κόλαση, με χρόνο γύρου στα 5 λεπτά και 19,545 δευτερόλεπτα.

Η Lotus ισχυρίζεται ότι ο χρόνος του Evija X είναι ο ταχύτερος που έχει επιτευχθεί από οποιοδήποτε αυτοκίνητο με πλαίσιο παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα πιστεύει ότι το αυτοκίνητο έχει περισσότερα να δώσει, έχοντας ορίσει τον απροσδόκητα γρήγορο χρόνο σε μια μέρα του Οκτωβρίου με νωπή άσφαλτο. Αυτό αφήνει υποσχέσεις για μια μελλοντική νέα επίσκεψη στο Nurburgring Νordschleife για καλύτερο χρόνο.

Η Lotus συνεργάστηκε με την καναδική εταιρεία Multimatic για τη μηχανική εξέλιξη του Evija X και το περίεργο είναι ότι κάτω από αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμά του, το Evija X παραμένει τεχνικά πανομοιότυπο με το “δρομίσιο” Evija.

Έτσι, αποδίδει 2.011 άλογα και 1.704 Nm ροπής από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του (έναν ανά τροχό), κάτι που το κάνει τετρακίνητο. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 χλμ/ώρα.

Η carbon μπανιέρα του Evija δεν έχει επίσης τροποποιηθεί, αλλά έχουν γίνει διάφορες τροποποιήσεις για την επιδίωξη του ρεκόρ, όπως για παράδειγμα ότι το Evija X φορά ειδικά ελαστικά της Pirelli, που υποστηρίζονται από τεράστιους carbon κεραμικούς δίσκους, ενώ και τα αμορτισέρ είναι νέα.

Το αμάξωμα είναι από carbon και έχει μένει ημιτελές λόγω της εξοικονόμησης κρίσιμων γραμμαρίων, ενώ η κάθετη δύναμη ενισχύεται με τη χρήση μιας τεράστιας πίσω carbon αεροτομής – εξοπλισμένης με σύστημα μείωσης οπισθέλκουσας (DRS)- και μπροστινού αγωνιστικού splitter. Η μέγιστη τιμή της κάθετης αεροδυναμικής πίεσης είναι 4.500 κιλά στην τελική ταχύτητα των 350 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ανανέωση για το Genesis Electrified G80

Την ανανεωμένη έκδοση του Electrified G80 παρουσίασε η Genesis, με το αυτοκίνητο να αποκτά νέα γρίλια, νέα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, νέες ζάντες 20"...

Με έως 560 χλμ αυτονομία το Skoda Elroq

Η Skoda αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηρισιτκά του Elroq, του μικρού της ηλεκτρικού SUV που θα υιοθετήσει τη νέα γλώσσα σχεδιασμού Modern Solid της μάρκας....