Tον Αύγουστο η παρουσίαση του διαδόχου της Lamborghini Huracan, με plug-in υβριδικό V8 κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Πλησιάζει η στιγμή της αποκάλυψης του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Lamborghini Huracan, καθώς σήμερα έγινε γνωστό από τον επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Lamborghini, Federico Foschini, ότι αυτό -το οποίο φημολογείται ότι θα ονομαστεί Temerario- θα παρουσιαστεί τον Αύγουστο.

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2025, με το νέο ιταλικό supercar να βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά γι’αυτό.

Μηχανικά, θα χρησιμοποιεί έναν plug-in υβριδικό V8 κινητήρα, βάζοντας για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον επικό ατμοσφαιρικό 5,2-λιτρων V10 κινητήρα της Huracan. Το υβριδικό σύνολο θα βασίζεται σε έναν νέο V8 που έχει κατασκευαστεί από την ιταλική εταιρία, με την Audi να μην έχει κάποια ανάμιξη.

Το νέο supercar μοντέλο θα ολοκληρώσει τη γκάμα “ηλεκτροποιημένων” μοντέλων της ιταλικής φίρμας, μετά την Lamborghini Revuelto (με V12 PHEV) και τη Lamborghini Urus SE, που μόλις λανσαρίστηκε.

Σύμφωνα με τον Foschini, η μετάβαση σε ένα plug-in υβριδικό σύστημα για τον διάδοχο της Huracan οφείλεται στο ότι το πακέτο είναι πολύ καλύτερο από ένα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης, προσθέτοντας:

Υπάρχουν χαρακτηριστικά που δεν μπορείτε να επιτύχετε εάν δεν έχετε ηλεκτρικό κινητήρα [όπως ενεργό torque vectoring], σου δίνει την ευκαιρία να αξιοποιήσεις ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του κινητήρα.

Η ιταλική εταιρεία θα τοποθετήσει τον ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ωστόσο, παραμένουν ερωτήματα σχετικά με τη διάταξη του συστήματος της μετάδοσης κίνησης του αυτοκινήτου, ενώ δεν είναι σαφές πώς η Lamborghini θα κάνει τετρακίνητο το μοντέλο. Ωστόσο από το video βλέπουμε πως το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά, αφού γύρω στο 1 λεπτό φαίνεται πως κάνει όπισθεν αμιγώς ηλεκτρικά.

Είναι επίσης πιθανό το αυτοκίνητο να μεγαλώσει σε μέγεθος σε σύγκριση με την Huracan, καθώς οι μηχανικοί θα πρέπει να βρουν ζωτικό χώρο για τα μέρη του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα διπλά turbo του V8 plug-in υβριδικού συνόλου δεν θα εμπλέκονται μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. Εάν οι στροφές του κινητήρα παραμείνουν κάτω από αυτό το όριο, αυτός θα λειτουργεί σαν ατμοσφαιρικός.

Μετά από τις 7.000 σ.α.λ. και μέχρι το όριο περιστροφής του, κοντά στις 10.000 σ.α.λ., τα διπλά turbo θα προσφέρουν τις “υπηρεσίες” τους, ενώ η ηλεκτρική υποβοήθηση πιθανότατα θα αλλάζει τον λογισμό για τα turbo. Αναφορές θέλουν τον κινητήρα να παράγει συνολικά 850 άλογα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Renault παρουσιάζει το Grand Koleos, αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Geely

Θυμάσαι τη Renault Samsung Motors; Τον Μάρτιο του 2022, ο κορεατικός βραχίονας της γαλλικής μάρκας απέρριψε το όνομα της δημοφιλούς ηλεκτρονικής μάρκας και τη...

Το Nissan Qashqai facelift ήρθε Ελλάδα, αναλυτικά οι τιμές του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η στατική, πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου Qashqai, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του δημοφιλέστατου μοντέλου της Nissan. Επιπλέον, η...