H Leapmotor έρχεται στην Ευρώπη και την Ελλάδα εντός του 2024

Σχετικά άρθρα

Η Stellantis και η Leapmotor ανακοίνωσαν σήμερα ότι έχουν λάβει όλες τις απαιτούμενες εξουσιοδοτήσεις και συνέστησαν την Leapmotor International, μια κοινοπραξία υπό την ηγεσία της Stellantis (ποσοστό 51%/49%).

Η νέα εταιρία έχει έδρα το Άμστερνταμ και διευθύνοντα σύμβουλο τον Tianshu Xin, πρώην στέλεχος της Stellantis Κίνας, και θέτει τώρα τις βάσεις για την εισαγωγή των T03 και C10 πρώτα στις ευρωπαϊκές αγορές και έπειτα της Ινδίας, της Ασίας-Ειρηνικού (εκτός της Μεγάλης Κίνας), της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Νότιας Αμερικής από το τέταρτο τρίμηνο του 2024.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της σε εννέα ευρωπαϊκές αγορές τον Σεπτέμβριο. Οι χώρες είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, το Βέλγιο, η Ελλάδα και η Ρουμανία. Το Ηνωμένο Βασίλειο θα προστεθεί τον Μάρτιο του 2025, ενώ μελλοντικά θα ακολουθήσουν Δανία και Ελβετία.

Αρχικά, τα δύο μοντέλα της Leapmotor θα πωλούνται στην Ευρώπη από 200 αντιπροσώπους, οι οποίοι θα αυξηθούν στους 500 αντιπροσώπους μέχρι το 2026.

Σε δήλωση του, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, τόνισε:

Δεν σκοπεύουμε να αφήσουμε την αγορά με εύρος τιμών τα 20.000 ευρώ στους Κινέζους ανταγωνιστές μας.

Ο Tavares είπε ότι το T03 θα είναι φθηνότερο από το αμιγώς ηλεκτρικό Citroen e-C3, το οποίο αναμένεται να έχει τιμή από 19.990 ευρώ. Το T03 θα βρίσκεται κάτω από το πιο premium Fiat 500e και κύριος αντίπαλος του θα είναι το Dacia Spring, το οποίο ξεκινά από τα 20.800 ευρώ στη Γαλλία και εισάγεται στην Ευρώπη επίσης από την Κίνα.

Το T03 έχει αυτονομία 265 χλμ (WLTP), ενώ το C10 μπορεί να διανύσει έως 420 χλμ. με μια φόρτιση. Η Stellantis αξιολογεί εάν θα εισάγει την plug-in υβριδική έκδοση του C10 που πωλείται επί του παρόντος στην Κίνα.

Το χαμηλό κόστος παραγωγής στην Κίνα βοηθά τη Stellantis να προσφέρει τα αυτοκίνητα της Leapmotor σε χαμηλές τιμές. Ο Tavares είπε ότι το κόστος κατασκευής στην Κίνα είναι 30% χαμηλότερο από το κόστος παραγωγής των EVs στην Ευρώπη, με τον CEO της Stellantis να αναφέρει:

Αυτό που μπορώ να προσπαθήσω να κάνω είναι να αξιοποιήσω αυτή τη δυναμική. Πρέπει να ανταγωνιστούμε κατά μέτωπο τους Κινέζους.

Η BYD σχεδιάζει να λανσάρει το Seagull στην Ευρώπη με τιμή μικρότερη των 20.000 ευρώ.

Η συνεργασία Stellantis-Leapmotor έρχεται τη στιγμή που οι εμπορικές μεταξύ της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης εντάσεις είναι υψηλές, με την τελευταία να διερευνά εάν οι Κινέζοι εταιρίες επωφελούνται από άδικες κρατικές επιδοτήσεις.

Η παραγωγή αυτοκινήτων της Leapmotor στην Ευρώπη θα εξαρτηθεί από το εάν η ΕΕ θα αυξήσει τους δασμούς για τις εισαγωγές κινεζικών αυτοκινήτων σε ασύμφορα επίπεδα ή θα δημιουργήσει μη δασμολογικούς φραγμούς. Το εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας θα μπορούσε να είναι μια πιθανή τοποθεσία παραγωγής.

Διάβασε ακόμα

Η Stellantis απέκτησε το 20% της κινέζικης Leapmotor για 1,5 δις ευρώ

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Maserati Tridente είναι ένα πολυτελές ηλεκτρικό powerboat

Η Maserati συνεργάστηκε με τη Vita Power για να δημιουργήσει το Tridente, ένα πολυτελές αμιγώς ηλεκτρικό σκάφος (dayboat), επεκτείνοντας τη στρατηγική της ηλεκτρικής στο...

Το Nissan Qashqai facelift ήρθε Ελλάδα, αναλυτικά οι τιμές του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η στατική, πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου Qashqai, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του δημοφιλέστατου μοντέλου της Nissan. Επιπλέον, η...