Η Honda θα επενδύσει 59 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση μέχρι το 2030

Σχετικά άρθρα

Tη δέσμευσή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software ανακοίνωσε η Honda, σχεδιάζοντας να διαθέσει περίπου 59 δισεκατομμύρια ευρώ (10 τρισ. γιεν) στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά 10 τρισεκατομμύρια γιεν για την ηλεκτροκίνηση και το software διπλασιάζοντας το ποσό που είχε υποσχεθεί τον Απρίλιο του 2022.

Η εταιρεία έχει υστερήσει σημαντικά στο κρίσιμο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και στόχος της ήταν πρώτα να διασφαλίσει ότι θα μπορούσε να προμηθεύεται αξιόπιστα μπαταρίες και να επιτύχει περικοπές κόστους και βελτιώσεις απόδοσης προτού επικεντρωθεί σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, όπως είπε ο Mibe.

Όσον αφορά την ενίσχυση της ανάπτυξης λογισμικού, συνειδητοποιήσαμε ότι το ποσό που είχαμε υπολογίσει πριν από δύο χρόνια δεν ήταν αρκετό, επομένως το αυξήσαμε σημαντικά,

είπε ο Mibe, μετά από μια παρουσίαση που επικεντρώθηκε κυρίως στις βελτιώσεις υλικού.

Από 2026 τα ηλεκτρικά της Honda

Η Honda επωφελείται από την αυξανόμενη απήχηση των υβριδικών οχημάτων, την ώρα που τα υψηλότερα επιτόκια και η μείωση των επιδοτήσεων πλήττουν τη ζήτηση για αυτοκίνητα αμιγώς ηλεκτρικά. Ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει να ενισχύει σε υβριδικά -προγραμματίζει να πουλήσει 1 εκατομμύριο φέτος και θέτει τις βάσεις για να δημιουργήσει παραγωγική ικανότητα 2 εκατ. μονάδων ετησίως-, τα επενδυτικά της σχέδια σηματοδοτούν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση μακροπρόθεσμα.

Τα μοντέλα μιας σειράς οχημάτων με μπαταρίες της Honda θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν από το 2026, θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων (482 χλμ) ή και περισσότερο, τόνισε ο Mibe, δεσμευόμενος να εξοπλίσει τα αυτοκίνητα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγής ηλεκτρονικός άξονας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι στόχευε να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών στη Βόρεια Αμερική κατά περισσότερο από 20% έως το 2030 και να μειώσει τα έξοδα παραγωγής κατά περίπου 35%, εν μέρει ενισχύοντας την ενοποίηση των ανταλλακτικών.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota, αρχικά παρουσίασε τη Honda 0 Series με μπαταρία τον Ιανουάριο, καθώς ετοιμάζεται για μια μακροπρόθεσμη “αντεπίθεση” με στόχο να καλύψει τη διαφορά με τους παγκόσμιους αντιπάλους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Honda αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από καθιερωμένα παγκόσμια brand που κυκλοφόρησαν ηλεκτρικά οχήματα με ταχύτερους ρυθμούς και παίκτες όπως η Tesla και μια σειρά από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.

Η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το εργατικό δυναμικό παραγωγής πλήρους απασχόλησης στην Κίνα λόγω του έντονου ανταγωνισμού, με περίπου 1.700 εργαζόμενους να έχουν συμφωνήσει να αποχωρήσουν από αυτήν την εβδομάδα, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώνονται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ο Mibe τόνισε ότι η Honda σχεδιάζει να λανσάρει επτά ηλεκτρικά μοντέλα παγκοσμίως έως το 2030, αλλά επεσήμανε ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη επιβραδύνεται, μετά από ένα υψηλό επίπεδο στο οποίο έφτασε το προηγούμενο διάστημα.

Η ασφάλεια της εφοδιαστικής αλυσίδας αποτελεί βασική ανησυχία της Honda που θα επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργοστάσια παραγωγής EV και μπαταριών στο Οντάριο του Καναδά, καθώς ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Το νέο εργοστάσιο θα ξεκινήσει να παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2028.

Η αυτοκινητοβιομηχανία διατηρεί τον στόχο της ώστε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 100% των παγκόσμιων πωλήσεών της έως το 2040.

Ο κόσμος κινείται προς την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και δεν θα υπάρξει εκτροχιασμός. Στοχεύουμε να κατασκευάσουμε EV με καλύτερο λογισμικό από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά,

είπε ο Mibe.

Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να μειώσει το κόστος κατασκευής EV κατά περίπου ένα τρίτο, με μείωση του κόστους προμήθειας μπαταριών κατά 20% στη Βόρεια Αμερική.

Η Honda επίσης θα κατασκευάσει ένα εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιαπωνία, ενώ τόνισε πως θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της στη Formula 1 για να κάνει την επόμενη γενιά ηλεκτρικών της να ζυγίζουν λιγότερο. Στόχος είναι αυτά να ζυγίζουν 100 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της.

Η “δίαιτα” θα γίνει με την χρήση ελαφρύτερων πλαισίων, λεπτότερων ηλεκτροκινητήρων, με τους μηχανικούς της Honda να τοποθετούν τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες χαμηλότερα, ώστε να μειώσουν το κέντρο βάρους και να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά τους.

Σύμφωνα με την Honda, τα νέα της ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα προσφέρουν “σπορ οδήγηση που οδηγεί στη χαρά της οδήγησης”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 280 άλογα η Alfa Romeo Junior Veloce

H Alfa Romeo ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης της Junior και αποκάλυψε πως η έκδοση Veloce δεν θα παράγει 240 άλογα όπως είχε αρχικά ανακοινώσει,...

Οι τιμές του Fiat 600e

Διαθέσιμο για παραγγελία είναι το Fiat 600e στην Ελλάδα, με το ηλεκτρικό μοντέλο να ξεκινά από τις 38.990 ευρώ στην έκδοση Red, ενώ σε...