Επίσημο: BYD Seal U DM-i, το πρώτο plug-in υβριδικό για την Ευρώπη με αυτονομία έως 1.100 χλμ.

Σχετικά άρθρα

H BYD ανακοίνωσε ότι εντός του ερχόμενου Ιουνίου θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση του Seal U DM-i στην Ευρώπη, δίνοντας παράλληλα στη δημοσιότητα τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του D-SUV. Αυτό είναι ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που εξοπλίζεται με την τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της εταιρίας.

H κινέζικη εταιρία θα προσφέρει 3 εκδόσεις του Seal U DM-i για την αγορά της Ευρώπης, την Design, την Comfort και την Boost.

Η έκδοση Design διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 150 kW εμπρός και 120 kW πίσω, και μια Blade μπαταρία της BYD, χωρητικότητας 18,3 kWh, που συνδυάζεται με ένα 1.500άρη τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος παράγει 130 ίππους (96 kW), και λειτουργεί μαζί με τους δύο ηλεκτροκινητήρες.

Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 323 άλογα (238 kW) και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική αυτονομία ανακοινώνεται στα 70 χλμ. (WLTP) εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 870 χιλιομέτρων.

Στις εκδόσεις Boost και Comfort η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα, με έναν υβριδικό κινητήρα 1,5 λίτρων να παράγει 98 άλογα (72 kW), καθώς συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 145 kW (197 ίππων), με την συνολική ισχύ του υβριδικού συστήματος για τις δύο αυτές είναι 217 άλογα (160 kW) και η μέγιστη ισχύς ροπής στα 300 Nm.

Η Boost διαθέτει την ίδια Blade μπαταρία με την έκδοση Design και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 1.080 χιλιομέτρων (WLTP). Η έκδοση Comfort διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία, ίδιας τεχνολογίας, χωρητικότητας 26,6 kWh, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 125 χιλιομέτρων και εξασφαλίζει συνολική αυτονομία άνω των 1.100 χλμ. (WLTP), με την έκδοση να είναι διαθέσιμη μετά το καλοκαίρι.

Η τεχνολογία Super DM (Dual Mode) δίνει προτεραιότητα στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στην αθόρυβη και ομαλή εμπειρία οδήγησης και στην εξαιρετική απόδοση ισχύος. Στην έκδοση Boost, η κατανάλωση καυσίμου ανακοινώνεται στα μόλις 0,9 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην έκδοση Design στα 1,2 λίτρα/100 χλμ., πάντα στο WLTP.

Η μικτή ηλεκτρική κατανάλωση για την έκδοση Boost είναι 21 kWh/χλμ. και για την έκδοση Design 23,5 kWh/χλμ., ενώ η ηλεκτρική κατανάλωση κατά την οδήγηση στην πόλη για την Boost είναι 14,5 kWh/100 χλμ. και για την Design 16,1 kWh/100 χλμ..

Το μήκος του Seal U DM-i ανέρχεται στα 4.775 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.670 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.765 χλστ.. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 425 λίτρα και φτάνει έως τα 1.440 λίτρα.

Όλες οι εκδόσεις του Seal U DM-i προσφέρουν 3-φασική φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW και φόρτιση συνεχούς ρεύματος 18 kW. Με αυτό (DC), ο χρόνος φόρτισης από 30-80% διαρκεί 35 λεπτά.

Το Seal U DM-i προσφέρεται με 6 χρόνια/150.000 χλμ. πλήρη εργοστασιακή εγγύηση, 8 χρόνια/200.000 χλμ. εγγύηση τουλάχιστον για το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας, καθώς και 8 χρόνια/150.000 χλμ. εγγύηση για τους ηλεκτροκινητήρες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δοκιμές του Yangwang U9 των 1.300 ίππων στο Nurburgring, με πυρωμένα φρένα

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η YangWang -η νέα εταιρία της BYD- αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού της supercar, ονόματι U9. Πρόσφατα, η κινέζικη εταιρία...

Το Nissan Qashqai facelift ήρθε Ελλάδα, αναλυτικά οι τιμές του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η στατική, πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου Qashqai, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του δημοφιλέστατου μοντέλου της Nissan. Επιπλέον, η...