Lamborghini: Με νέο twin-turbo V8 κινητήρα και “κόφτη” στις 10.000 σ.α.λ. το μοντέλο που διαδέχεται τη Huracan

Σχετικά άρθρα

Η Lamborghini έχει ανακοινώσει ότι τον ερχόμενο Αύγουστο θα αποκαλύψει το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Lamborghini Huracan, το οποίο φημολογείται ότι θα ονομαστεί Temerario.

Με την κατάργηση της Huracan, η ιταλική εταιρία βάζει για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τον επικό 5,2-λιτρων ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα του μοντέλου. Ωστόσο, η εταιρία με έδρα τη Sant’Agata θα συνεχίσει να κινεί τα μοντέλα της με κινητήρια σύνολα τα οποία δημιουργούν συγκινήσεις, ακόμα και αν αυτά είναι plug-in υβριδικά, όπως αυτό που θα φέρει το νέο μοντέλο.

Η Lamborghini λέει ότι ο διάδοχος της Huracan θα φέρει ένα υβριδικό σύνολο που βασίζεται σε έναν νέο V8 που έχει κατασκευαστεί από την ιταλική εταιρία, με την Audi να μην έχει κάποια ανάμιξη.

Η χωρητικότητα του είναι 4.000 κ.εκ και έχει μέγιστη ισχύ 800 ίππους μεταξύ 9.000 και 9.750 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή είναι στα 730 Nm μεταξύ 4.000 και 7.000 σ.α.λ. O V8 κινητήρας είναι ο πρώτος flat-plane στην ιστορία της Lamborghini, με τα turbo να είναι τοποθετημένα εντός του V, ήτοι ανάμεσα στις δύο σειρές των κυλίνδρων.

Φυσικά, διαθέτει κάρτερ ξηρού τύπου για να διασφαλίσει τη σωστή λίπανση σε όλες τις καταστάσεις οδήγησης, έχει άμεσο ψεκασμό, ενώ ο περιοριστής στροφών ενεργοποιείται στις 10.000 σ.α.λ. Νούμερο -αν μη τι άλλο- εντυπωσιακό για έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα, πόσο μάλλον για υπετροφοδοτούμενο, όπως ο εν λόγω.

Για να κάνει η Lamborghini τον κινητήρα να δουλεύει σε τόσο υψηλές στροφές, αυτός διαθέτει μπιέλες τιτανίου. Επιπλέον, η ιταλική εταιρία έχει αντικαταστήσει τα υδραυλικά ωστήρια με μηχανικά. Αυτά είναι ελαφρύτεροι από τις τάπες και έτσι επιτρέπουν υψηλότερες στροφές κινητήρα.

Είναι ένα σύστημα βαλβίδων που είναι πιο κοινό στους αγωνιστικούς κινητήρες και στις σπορ μοτοσυκλέτες, με τη Ferrari να το χρησιμοποιεί στον V12 κινητήρα της, όπως και η Porsche στον 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό της κινητήρα, και η Ford στον V8 Coyote της Mustang.

Όλα τα παραπάνω ενισχύονται με ένα υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στη νέα Revuelto. Έτσι, η Lamborghini συνδυάζει τον twin-turbo V8 κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος είναι βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα και του εγκάρσια τοποθετημένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων.

Το τελευταίο είναι το ίδιο που χρησιμοποιείται στη Revuelto, αλλά αυτή διαθέτει V12 κινητήρα και έχει τον ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στην κορυφή του κιβωτίου ταχυτήτων, που συνδέεται χωριστά από τον κινητήρα. Ο διάδοχος της Huracan έχει τον ηλεκτροκινητήρα του -αξονικής ροής- στην πιο παραδοσιακή θέση, μεταξύ κινητήρα και μετάδοσης.

Επίσης αναφορές θέλουν το αυτοκίνητο να φέρει δύο ακόμη ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά μπροστινό τροχό, με το σύνολο να φτάνει τα 900+ άλογα.

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2025, με το νέο ιταλικό supercar να βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά γι’αυτό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το νέο VW Passat στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Volkswagen Passat -Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...