Alfa Romeo: Στο κέντρο του προφυλακτήρα η πινακίδα κυκλοφορίας, λόγω κανονισμών

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του σχεδιασμού των μοντέλων της Alfa Romeo είναι το “scudetto”, ήτοι η τριγωνική μάσκα της ιταλικής φίρμας, το μέγεθος του οποίου “αναγκάζει” τη μετακίνηση της πινακίδας κυκλοφορίας στο αριστερό άκρο του εμπρός προφυλακτήρα ή παλιότερα στη δεξιά πλευρά του.

Οι Tonale, Giulia και Stelvio φαίνεται ότι θα είναι τα τελευταία μοντέλα της Alfa Romeo με την πινακίδα στο πλάι, με την Junior να διαθέτει την πινακίδα στο κέντρο του προφυλακτήρα. Από τον ερχόμενο μήνα τίθενται σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί ασφάλειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (General Safety Regulations – GSR), βάσει των οποίων η τοποθέτηση της πινακίδας στη μέση μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών σε περίπτωση ατυχήματος με πεζό.

Σε δηλώσεις του, ο Alejandro Mesonero-Romanos, επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Alfa Romeo, είπε:

Κάποιοι σκληροπυρηνικοί Alfisti, που πιστεύουν ότι μια Alfa Romeo δεν είναι Alfa Romeo εκτός και αν έχει την πινακίδα στο πλάι, δεν θα είναι ευχαριστημένοι, αλλά υπάρχουν πολλές όμορφες Alfa Romeo στην ιστορία που έχουν την πινακίδα κυκλοφορίας στη μέση. Εγώ έχω μια Alfetta και μία Giulia του 1968 που έχουν την πινακίδα στο κέντρο και δείχνουν πανέμορφες.

Έτσι, όπως φαίνεται όλα τα νέα μοντέλα της Μιλανέζικης εταιρίας θα διαθέτουν μια “φρέσκια” ερμηνεία του θυρεού, ώστε να τοποθετείται αρμονικά από κάτω του η πινακίδα κυκλοφορίας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Nissan Qashqai facelift ήρθε Ελλάδα, αναλυτικά οι τιμές του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η στατική, πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου Qashqai, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του δημοφιλέστατου μοντέλου της Nissan. Επιπλέον, η...

Το νέο VW Passat στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Volkswagen Passat -Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...