Δε θα υπάρχει νέα γενιά του Citroen C5 X

Σχετικά άρθρα

Τον Απρίλιο του 2021, η Citroen αποκάλυψε το C5 X το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του ίδιου έτους, ενώ στη χώρα μας έγινε διαθέσιμο από τον Νοέμβριο του 2022.

Το C5 X αποτελεί τη ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρίας, αλλά φαίνεται ότι η ζωή του θα είναι σημαντικά περιορισμένη, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Citroen, Thierry Koskas, να δηλώνει ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να επικεντρωθεί στις κύριες κατηγορίες για το μέλλον (B- και C-segment), περιορίζοντας πιθανώς τη γκάμα της σε πέντε ή έξι “καλά τοποθετημένα” μοντέλα.

Με αυτή του τη δήλωση, ο Koskas άφησε να εννοηθεί ότι ο “θάνατος” του C5 X είναι αναπόφευκτος μετά την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της τρέχουσα γενιά του. Το μοντέλο τοποθετείται στο D-Segment και μπορεί να θεωρηθεί ως διάδοχος των CX, XM και C6, με τον διευθύνοντα σύμβουλο να αναφέρει ότι παρότι οι πωλήσεις του δεν είναι κακές, το συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς είναι ανύπαρκτο.

Συνεχίζοντας, ο Koskas εξήγησε γιατί είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα κερδοφόρο αυτοκίνητο πόλης, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το C3, και παρότι υπάρχει μεγάλο κενό για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταξύ του Ami και του νέου e-C3, η Citroen δεν έχει σχέδια να το γεμίσει αυτή τη στιγμή, λέγοντας:

Αν πας στο Α-segment, θα περιμένεις να πληρώσεις κάτι λιγότερο από ότι για ένα B-segment μοντέλο, αλλά το κόστος παραγωγής για εμάς είναι το ίδιο.

Η αδυναμία κατασκευής ενός κερδοφόρου αυτοκινήτου πόλης είναι ο λόγος που η Citroen σταμάτησε την παραγωγή του C1 το 2022, αφήνοντας το μεγαλύτερο C3 και το μικρότερο Ami ως έμμεσους διαδόχους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Nissan Qashqai facelift ήρθε Ελλάδα, αναλυτικά οι τιμές του

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η στατική, πανελλήνια παρουσίαση του ανανεωμένου Qashqai, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τον αναλυτικό τιμοκατάλογο του δημοφιλέστατου μοντέλου της Nissan. Επιπλέον, η...