Ο Πούτιν έκανε δώρο ένα Aurus Senat στον Κιμ Γιονγκ Ουν

Σχετικά άρθρα

Mία ρωσικής κατασκευής λιμουζίνα Aurus Senat, ένα σερβίτσιο τσαγιού και ένα ξιφίδιο ναυάρχου ήταν τα δώρα του Βλαντιμίρ Πούτιν τον Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν.

Ο Πούτιν, που πραγματοποιεί επίσκεψη στην Πιονγκγιάνγκ, έλαβε ως δώρο διάφορα έργα τέχνης που αναπαριστούν τον ίδιο, μεταξύ των οποίων και προτομές.

Το Aurus Senat είναι το επίσημο όχημα του Ρώσου προέδρου και ο Πούτιν μετακινήθηκε με ένα τέτοιο αυτοκίνητο κατά την πρόσφατη τελετή ορκωμοσίας του.

Όταν ο Κιμ επισκέφθηκε τη Ρωσία πέρυσι τον Σεπτέμβριο, ο Πούτιν του έδειξε ένα από τα μαύρα, θωρακισμένα οχήματά του. Ο Κιμ κάθισε δίπλα στον Πούτιν στο αυτοκίνητο και φάνηκε να το απολαμβάνει.

Ο Πούτιν δώρισε στον Κιμ μια πρώτη λιμουζίνα Aurus φέτος τον Φεβρουάριο, είχαν ανακοινώσει τότε και οι δύο χώρες, πράγμα που σημαίνει ότι πλέον έχει τουλάχιστον δύο τέτοια οχήματα.

Ο Κιμ θεωρείται λάτρης των αυτοκινήτων. Διαθέτει μεγάλη συλλογή ξένων πολυτελών οχημάτων, τα οποία έφθασαν πιθανόν παρανόμως στη χώρα του, καθώς τα ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών απαγορεύουν την εξαγωγή πολυτελών ειδών στη Βόρεια Κορέα.

Ο Βορειοκορεάτης ηγέτης έχει εμφανιστεί σε μια λιμουζίνα Maybach, αρκετές Mercedes, μια Rolls-Royce Phantom και ένα SUV Lexus.

Υψηλόβαθμος Ρώσος αξιωματούχος δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η Ρωσία θα αρχίσει φέτος να κατασκευάζει πολυτελή αυτοκίνητα Aurus σε πρώην εργοστάσιο της Toyota στην Αγία Πετρούπολη. Σύμφωνα με τη ρωσική εταιρία αναλύσεων Autostat, στη Ρωσία έχουν πουληθεί από τις αρχές του έτους 40 οχήματα Aurus.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μόνο με μίσθωση το υδρογονοκίνητο plug-in υβριδικό Honda CR-V e:FCEV

Τον περασμένο Φεβρουάριο η Honda παρουσίασε το CR-V e:FCEV, το οποίο είναι μια υδρογονοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας...

1 στα 3 αυτοκίνητα το 2030 παγκοσμίως θα είναι κινέζικο

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να συνεχίσουν την ταχεία επέκτασή τους εκτός της εσωτερικής αγοράς τους προκειμένου να εξασφαλίσουν το 33% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου...