O Carlos Sainz ολοκλήρωσε τα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Βαρκελώνης για το Ισπανικό GP στην κορυφή, αφήνοντας πίσω του τον Lando Norris και τον teammate του στη Ferrari, Charles Leclerc, δείχνοντας ότι η μάχη για την pole position θα είναι αρκετά έντονη.
Μετά από ένα εξαιρετικά σφιχτό FP2, που είδε πέντε διαφορετικές ομάδες να καλύπτουν τις πέντε πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων, οι οδηγοί βγήκαν σήμερα στις 12:30 τοπική για τις τελευταίες προετοιμασίες για την πολύ σημαντική περίοδο των κατατακτηρίων.
Κοιτώντας ιστορικά, από τα 33 Grand Prix που διεξήχθησαν στο Circuit de Barcelona-Catalunya από το 1991 που μπήκε στην F1, τα 30 έχουν κερδηθεί από την πρώτη σειρά του grid.
Και οι τρεις επιλογές των ελαστικών της Pirelli -η μαλακή C3, μεσαία C2 και η σκληρή C1- χρησιμοποιήθηκαν από τους οδηγούς στο πρώτο μισό του FP3, με τον George Russell της Mercedes να θέτει το πρώιμο σημείο αναφοράς με χρόνο στο 1 λεπτό 13,431 δευτ., με τα μαλακά ελαστικά.
Όταν ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις κατατακτήριων, όλοι οι οδηγοί φόρεσαν τα μαλακά ελαστικά, και ήταν ο Sainz που κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα στο εντυπωσιακό 1:13,013, με τον Norris να τον ακολουθεί με διαφορά μόλις 0,030 δευτ. και 0 Leclerc να είναι 0,037 δευτ. πιο αργός.
Ακολούθησε στην 4η θέση ο Max Verstappen με χρόνο στο 1:13,087, με τον Russell να υποχωρεί μερικές θέσεις, αλλά ολοκλήρωσε την περίοδο στην πρώτη 5άδα, με τους πέντε ταχύτερους οδηγούς να έχουν διαφορά μικρότερη από 2 δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο teammate του Russell, Lewis Hamilton, ήταν μερικά δέκατα πιο πίσω, έχοντας ένα περίεργο περιστατικό με την Aston Martin του Lance Stroll στην κορυφή της στροφής 5, καθώς τα δύο μονοθέσια είχαν μια ελαφριά επαφή, με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να παραδέχεται ότι δεν είχε δει τον Καναδό οδηγό και να αναλαμβάνει την ευθύνη.
Ένα εξίσου περίεργο περιστατικό συνέβη αφότου έπεσε η καρό σημαία και οι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, με τους Leclerc και Norris να είχαν μια επαφή, που άφησε τον τελευταίο να παραπονιέται για ζημιά στο μονοθέσιο του.
Αποτελέσματα
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:13.013 | 18 | |
2 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:13.043 | +0,030 δευτ. | 13 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:13.050 | +0,037 δευτ. | 18 |
4 | Max Verstappen | Red Bull Honda | 1:13.087 | +0,074 δευτ. | 23 |
5 | George Russell | Mercedes | 1:13.164 | +0,151 δευτ. | 19 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:13.359 | +0,346 δευτ. | 25 |
7 | Sergio Perez | Red Bull Honda | 1:13.723 | +0,710 δευτ. | 18 |
8 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:13.753 | +0,740 δευτ. | 13 |
9 | Fernando Alonso | Aston Martin Mercedes | 1:13.786 | +0,773 δευτ. | 20 |
10 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:13.907 | +0,894 δευτ. | 13 |
11 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:13.950 | +0,937 δευτ. | 17 |
12 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:13.964 | +0,951 δευτ. | 13 |
13 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:13.975 | +0,962 δευτ. | 19 |
14 | Valtteri Bottas | Sauber Ferrari | 1:14.024 | +1,011 δευτ. | 18 |
15 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:14.074 | +1,061 δευτ. | 26 |
16 | Daniel Ricciardo | RB Honda | 1:14.161 | +1,148 δευτ. | 16 |
17 | Lance Stroll | Aston Martin Mercedes | 1:14.254 | +1,241 δευτ. | 16 |
18 | Yuki Tsunoda | RB Honda | 1:14.420 | +1,407 δευτ. | 21 |
19 | Zhou Guanyu | Sauber Ferrari | 1:14.572 | +1,559 δευτ. | 16 |
20 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:14.729 | +1,716 δευτ. | 11 |