Επίσημο: Νέα BMW M5. Δυνατότερη από ποτέ αλλά και βαρύτερη από ποτέ

Σχετικά άρθρα

Τη νέα γενιά της M5 παρουσίασε η BMW, με το αυτοκίνητο να είναι η δυνατότερη M5 όλων των εποχών, αλλά λόγω του γεγονότος πως είναι και η βαρύτερη M5 από όσες έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα, εξαιτίας του υβριδικού συστήματος, είναι πιο αργή από την προηγούμενη γενιά.

Η νέα γενιά του μοντέλου φέρει ένα plug-in υβριδικό σύνολο και συνδυάζει τον 4,4-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 585 ίππων με 750 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 197 ίππων με 280 Nm ροπής, με την συνδυαστική απόδοση να ανέρχεται στα 727 άλογα και στα 1.000 Nm ροπής.

Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 18,6 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 67-69 χλμ με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χλμ/ώρα. Η μπαταρία φορτίζει με χρήση φορτιστή 7,4 kW σε 3 ώρες και 15 λεπτά.

Η νέα M5 κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα ή 305 χλμ/ώρα με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s.

Η νέα M5 είναι διαθέσιμη και ως Touring, με τη sedan να είναι 3,6 εκατοστά πιο μακριά και 7 εκατοστά πιο πλατιά από την προηγούμενη γενιά, έχοντας μήκος 5,096 μέτρα και πλάτος 1,97 μέτρα, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 3,006 μέτρα. Ωστόσο το βάρος της, λόγω του υβριδικού συστήματος, αυξάνεται στα 2.435 κιλά (στεγνή) και στα 2.510 με υγρά, 453 κιλά περισσότερα από τον προκάτοχό της, με το αυτοκίνητο να φορά ελαστικά διαστάσεων 285/40/20 μπροστά και 295/35/21 πίσω.

Το πλαίσιο της νέας BMW M5 περιλαμβάνει μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική, καθώς και πληθώρα άλλων ειδικά ρυθμισμένων εξαρτημάτων. Η ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα με M Servotronic και μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού διαθέτει μια άκαμπτη σύνδεση με το υποπλαίσιο του μπροστινού άξονα, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή πληροφόρηση από το δρόμο και υψηλή κατευθυντική ακρίβεια.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες.

Η παραγωγή της sedan έκδοσης της Μ5 θα ξεκινήσει τον Ιούλιο στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing της Γερμανίας, με την M5 Touring να μπαίνει στη παραγωγή από τον Νοέμβριο, όταν και θα παρουσιαστεί.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Hyundai ανακαλεί 47.770 Tucson

47.770 Tucson ανακαλεί η Hyundai, επειδή μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί το immobilizer. Η ανάκληση επηρεάζεται τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2021 και 2022. Σε...

Η Ford teasάρει για πρώτη φορά το νέο Capri για την Ευρώπη

Σε περίπου δύο εβδομάδες η Ford θα αποκαλύψει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το οποίο έρχεται να προστεθεί στο Explorer, η παραγωγή του...