Η Hyundai παρουσίασε σήμερα το Inster, ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με το παγκόσμιο ντεμπούτο του γίνεται στη διεθνή έκθεση κινητικότητας του Busan, που ανοίγει αύριο τις πύλες του.
Το Inster θα τοποθετηθεί στο A-segment (A-SUV) της Ευρώπης, ήτοι το ίδιο με το i10, με το όνομα να αντικατοπτρίζει επίσης την εξέλιξη από το βενζινοκίνητο Casper -στο οποίο βασίζεται- που παρουσιάστηκε το 2021 και κυκλοφόρησε μόνο στην Κορέα.
Η εταιρία το χαρακτηρίζει οικείο και καινοτόμο, θέλοντας να θέσει νέα πρότυπα όσον αφορά την αυτονομία, την τεχνολογία του και τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, επαναπροσδιορίζοντας τι μπορείς να περιμένεις από ένα μικρό όχημα πόλης.
To Inster έχει SUV χαρακτηριστικά, με στρογγυλά φώτα ημέρας LED, φλας με pixel γραφικά, και πίσω φανάρια που καθορίζουν τη σχεδίαση του νέου sub-compact ηλεκτρικού μοντέλου. Το μήκος του αγγίζει τα 3.825 χλστ., το πλάτος του τα 1.610 χλστ., και το ύψος του τα 1.575 χλστ., με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.580 χλστ. Ο χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 280 λίτρα, που αυξάνεται έως τα 351 λίτρα με τα συρόμενα πίσω καθίσματα.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και πλοήγησης, και βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας σχεδιασμένης να δημιουργεί μεγαλύτερη αίσθηση ευρυχωρίας.
Μηχανικά, το Hyundai Inster προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τη Standard και τη Long Range. Η πρώτη διαθέτει μια μπαταρία με χωρητικότητα 42 kWh, με τον ηλεκτροκινητήρα -τοποθετημένο στον εμπρός άξονα- να αποδίδει 71,1 kW (97 ίππους), με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 11,7 δευτ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 140 χλμ/ώρα. Η Hyundai αναφέρει ότι η αυτονομία της έκδοσης ξεπερνά τα 300 χλμ.
Συνεχίζοντας στη Long Range έκδοση, αυτή διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 49 kWh, με τον ηλεκτροκινητήρα -τοποθετημένος στον εμπρός άξονα- να αποδίδει 84,5 kW (115 ίππους), με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 10,6 δευτ. και να έχει τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα. Η Hyundai αναφέρει ότι η προβλεπόμενη μέγιστη αυτονομία του Inster -με τους τροχούς 15 ιντσών- θα είναι έως 355 χλμ. στον κύκλο WLTP με μία μόνο φόρτιση.
Για τη φόρτιση με AC, το Inster μπορεί να φορτίσει με 11 kW, κάτι που σημαίνει ότι η Standard έκδοση χρειάζεται 4 ώρες για την πλήρης επαναφόρτιση της, ενώ η Long Range έκδοση χρειάζεται 4 ώρες 35 λεπτά. Με DC ταχυφορτιστή, ισχύος 120 kW, το 10-80% της μπαταρίας επαφορτίζεται σε 30 λεπτά.
Επιπλέον, το Inster διαθέτει αντλία θερμότητας, καθώς και εξωτερική και εσωτερική λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L), παρέχοντας ισχύ για εξωτερικές συσκευές (110V/220V), επιτρέποντας αμφίδρομη φόρτιση χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Αυτό σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείς ή να φορτίζεις ελεύθερα συσκευές, όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.
Το Inster θα κυκλοφορήσει πρώτα στην Κορέα αυτό το καλοκαίρι, ακολουθούμενο από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την περιοχή Ασίας – Ειρηνικού. Μια πρόσθετη έκδοση, που ονομάζεται Inster Cross, με πιο στιβαρό και off-road παρουσιαστικό, θα ενταχθεί στη γκάμα του μοντέλου στο μέλλον.