Τα αυτοκίνητα έχουν πλέον χειρότερη ποιότητα, με τα ηλεκτρικά και τα PHEV να απαιτούν περισσότερες επισκευές

Σχετικά άρθρα

Η J.D. Power and Associates ανακοίνωσε τα φετινά αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ποιότητας που διενεργεί εδώ και 38 χρόνια στις ΗΠΑ, με την Ram να βρίσκεται στη κορυφή της λίστας. Ακολουθούν η Chevrolet, η Hyundai και στη συνέχεια η Kia. Από την άλλη, στη τελευταία θέση βρέθηκε η Dodge, η Volvo, η Audi και η Volkswagen.

Στην έρευνα Initial Quality Study η J.D Power ρώτα τους Αμερικάνους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν αντιμετώπισαν το οποιοδήποτε πρόβλημα με το νέο τους αυτοκίνητο κατά τις πρώτες 90 ημέρες από την αγορά του. H μελέτη επικεντρώνεται σε 227 ερωτήσεις που χωρίζονται σε 10 κατηγορίες (εξωτερικό, εσωτερικό, συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, χαρακτηριστικά, κινητήρας/κιβώτιο ταχυτήτων, καθίσματα, εμπειρία οδήγησης, συστήματα υποβοήθησης, εξοπλισμός/χειριστήρια/οθόνες, θέρμανση/εξαερισμός/κλιματισμός και επισκευές).

Η μελέτη διεξήχθη από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Μάιο του 2024 και συμμετείχαν 99.144 άνθρωποι.

Τα αυτοκίνητα έχουν πλέον χειρότερη ποιότητα

Κατά μέσο όρο, εμφανίστηκαν 195 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, όταν πέρυσι ήταν 192, το 2020 ήταν 180, το 2021 ήταν 162, το 2020 ήταν 166, το 2019 ήταν 93, όσα και το 2018.

Νικήτρια η Dodge για 2η φορά

Νικήτρια εταιρία με τα λιγότερα προβλήματα φέτος ήταν η Ram με 149 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Ακολουθεί η Chevrolet με 160 και η Hyundai με 162.

Στη τελευταία θέση βρέθηκε η Dodge με 301 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και ακολουθεί η Volvo και η Audi με 242 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και στη τέταρτη θέση από το τέλος συναντάμε την Volkswagen με 241 προβλήματα.

Η περίπτωση της Tesla, της Rivian και της Polestar

Η Tesla βρίσκεται στη συγκεκριμένη έρευνα για πέμπτη φορά, η Polestar για δεύτερη, ενώ για πρώτη φορά βρίσκεται η Rivian. Η J.D Power αναφέρει πως παρότι οι τρεις εταιρίες δεν έδωσαν την σχετική άδεια για να ερευνήσει τα αυτοκίνητά της σε 15 πολιτείες των ΗΠΑ, ο οργανισμός κατάφερε να συλλέξει ένα αρκετά μεγάλο δείγμα από τους ιδιοκτήτες μοντέλων των αυτοκινήτων τους από τις υπόλοιπες 35 πολιτείες των ΗΠΑ που δεν απαιτείται η σχετική άδεια της Tesla και της Polestar και έτσι έγινε ο υπολογισμός των προβλημάτων των μοντέλων τους.

Η Tesla και η Rivian θα βρισκόταν στη προτελευταία θέση με 266 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ στη τελευταία θέση με 316 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα συναντάμε την Polestar.

Premium Vs μη Premium

Οι μη-premium μάρκες έχουν λιγότερα προβλήματα από τις premium, με τις περισσότερες premium εταιρίες να βρίσκονται κάτω από τον μέσο όρο προβλημάτων. Οι μη premium μάρκες είχαν κατά μέσο όρο 181 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και οι premium 232 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Μεταξύ των premium μαρκών, η Porsche κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση με βαθμολογία 172 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Η Lexus βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 174 προβλήματα και η Genesis στην τρίτη θέση με 184 προβλήματα.

Τα ηλεκτρικά και PHEV απαιτούν περισσότερες επισκευές

Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων συχνά δηλώνουν ότι αυτά θα πρέπει να είναι λιγότερο προβληματικά και να απαιτούν λιγότερες επισκευές από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς έχουν λιγότερα εξαρτήματα και συστήματα. Ωστόσο, τα πρόσφατα δεδομένα επισκευής δείχνουν ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς και τα plug-in υβριδικά απαιτούν περισσότερες επισκευές από τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής σε όλες τις κατηγορίες επισκευής.

Τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης εμφάνισαν κατά μέσο όρο 180 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα στη φετινή έρευνα, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά 266 προβλήματα.

Τα κυριότερα προβλήματα

Τα κυριότερα προβλήματα εντοπίζονται στα χειριστήρια, στις οθόνες, στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στην αναγνώριση φωνής και στις κάμερες στάθμευσης.

Ψευδείς προειδοποιήσεις

Συχνά, οι ιδιοκτήτες δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνουν οι προειδοποιήσεις. Για παράδειγμα, η τεχνολογία υπενθύμισης των πίσω καθισμάτων, που έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους ιδιοκτήτες να αποφεύγουν ακούσια να αφήνουν ένα παιδί ή κατοικίδιο στο πίσω κάθισμα κατά την έξοδο από το όχημα, συνεισφέρει 1,7 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα σε ολόκληρο τον κλάδο.

Κάποιοι αντιλαμβάνονται λανθασμένα ότι σηματοδοτεί μια λυμένη ζώνη ασφαλείας ή αναφέρουν ότι η προειδοποίηση σβήνει όταν δεν υπάρχει κανείς στο πίσω κάθισμα. Επιπλέον, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού εκνευρίζουν τους ιδιοκτήτες με ανακριβείς και ενοχλητικές ειδοποιήσεις από την προειδοποίηση οπίσθιας κυκλοφορίας και τα χαρακτηριστικά αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Προβλήματα με τα CarPlay και Android Auto

Τα προβλήματα με το Android Auto και το Apple CarPlay εξακολουθούν να υφίστανται καθώς η λειτουργία τους παραμένει ένα από τα 10 κορυφαία προβλήματα. Οι ιδιοκτήτες αντιμετωπίζουν πιο συχνά δυσκολίες σύνδεσης ή απώλεια σύνδεσης του κινητού τους τηλεφώνου με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου.

Περισσότερο από το 50% των χρηστών της Apple και το 42% των χρηστών της Samsung έχουν πρόσβαση στην αντίστοιχη λειτουργία τους κάθε φορά που οδηγούν, γεγονός που δείχνει ότι οι πελάτες θέλουν την εμπειρία τους με το smartphone να την έχουν και στο αυτοκίνητό του, ενώ επιθυμούν επίσης να ενσωματωθεί η δυνατότητα ασύρματα.

Χειριστήρια

Τα χειριστήρια και οι οθόνες είναι η δεύτερη πιο προβληματική κατηγορία στη φετινή έρευνα, ελαφρώς καλύτερη μόνο από την κατηγορία του infotainment που είναι επιρρεπής σε προβλήματα. Από τέτοιες φαινομενικά απλές λειτουργίες όπως οι υαλοκαθαριστήρες και ο κεντρικός καθρέπτης οπισθοπορείας, μέχρι την πιο περίπλοκη λειτουργία μιας εφαρμογής smartphone, αυτή η κατηγορία είναι ιδιαίτερα ενοχλητική στα αμιγώς ηλεκτρικά.

Η συχνότητα εμφάνισης προβλημάτων σε αυτήν την κατηγορία είναι περισσότερο από 30% υψηλότερη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ότι στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό επιδεινώνεται από την πρόσφατη αλλαγή της Tesla που έβαλε κουμπιά στο τιμόνι για τις λειτουργίες της κόρνας και των φλας, μια αλλαγή που δεν έγινε δεκτή από τους ιδιοκτήτες.

Δυσάρεστη μυρωδιά στο εσωτερικό

Αρκετοί ιδιοκτήτες παραπονιούνται για δυσάρεστη μυρωδιά στο εσωτερικό των αυτοκινήτων τους. Αυτό το ζήτημα έχει επιδεινωθεί φέτος περισσότερο από πέρυσι, με κάθε μάρκα εκτός από την Kia και τη Nissan να έχει αυξημένα προβλήματα δυσάρεστης οσμής στο εσωτερικό. Οι προβληματικές οσμές περιγράφονται από τους ιδιοκτήτες ότι προέρχονται από τα συστήματα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού του αυτοκινήτου τους.

Το Lexus LC το αυτοκίνητο τα λιγότερα προβλήματα

Το αυτοκίνητο με τα λιγότερα προβλήματα είναι το Lexus LC με 106 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα.

Τα αυτοκίνητα-νικητές ανά κατηγορία είναι τα εξής:

Η GM απέσπασε 6 βραβεία (Cadillac XT5, Cadillac XT6, Chevrolet Equinox, Chevrolet Silverado HD, Chevrolet Tahoe και Chevrolet Traverse), με το Hyundai Group και την Toyota να αποσπούν 4 βραβεία η καθεμιά (Genesis G80, Hyundai Santa Cruz, Kia Carnival, Kia Forte, Lexus IS, Lexus LC, Lexus UX και Toyota Camry).

Αναλυτικά:

  • Top overall model: Lexus LC
  • Small Premium Car: BMW 2 Series
  • Compact Car: Kia Forte
  • Compact Premium Car: Lexus IS
  • Midsize Car: Toyota Camry
  • Midsize Sporty Car: Lexus LC
  • Upper Midsize Premium Car: Genesis G80

  • Small SUV: Ford Bronco Sport
  • Small Premium SUV: Lexus UX
  • Compact SUV: Chevrolet Equinox
  • Compact Premium SUV: BMW X4
  • Midsize SUV: Nissan Murano
  • Midsize Premium SUV: Cadillac XT5
  • Upper Midsize SUV: Chevrolet Traverse
  • Upper Midsize Premium SUV: Cadillac XT6
  • Large SUV: Chevrolet Tahoe
  • Large Premium SUV: Infiniti QX80

  • Minivan: Kia Carnival
  • Midsize Pickup: Hyundai Santa Cruz
  • Large Light Duty Pickup: Ram 1500
  • Large Heavy Duty Pickup: Chevrolet Silverado HD

Τα εργοστάσια που παράγουν τα καλύτερα αυτοκίνητα

Το εργοστάσιο Takaoka 2 της Toyota στην Ιαπωνία που κατασκευάζει τα RAV4 και Venza πήρε το Platinum Βραβείο Ποιότητας, αφού ήταν αυτό που κατασκεύασε τα αυτοκίνητα που παρουσίασαν τα λιγότερα ελαττώματα ή δυσλειτουργίες. Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι τα ακόλουθα:

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Hyundai ανακαλεί 47.770 Tucson

47.770 Tucson ανακαλεί η Hyundai, επειδή μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί το immobilizer. Η ανάκληση επηρεάζεται τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2021 και 2022. Σε...

Η Ford teasάρει για πρώτη φορά το νέο Capri για την Ευρώπη

Σε περίπου δύο εβδομάδες η Ford θα αποκαλύψει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, το οποίο έρχεται να προστεθεί στο Explorer, η παραγωγή του...