Η Ferrari σχεδιάζει να προσφέρει ετήσια συνδρομή ύψους 7.000 ευρώ ως εγγύηση για την αντικατάσταση της μπαταρίας των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών της μοντέλων. Πρόκειται για μια υπηρεσία εκτεταμένης εγγύησης που έχει σκοπό να μειώσει τις ανησυχίες σχετικά με την υποβάθμιση της αυτονομίας. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει επίσης η υπηρεσία να διατηρήσει την αξία μεταπώλησης αυτών των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της.
Η υπηρεσία εγγύησης μπαταρίας θα δώσει στους ιδιοκτήτες το δικαίωμα αντικατάστασης της μπαταρίας μετά από οκτώ χρόνια, εάν δεν αντιμετωπίσουν κάποιο ελάττωμα που απαιτεί να γίνει η αλλαγή νωρίτερα. Επίσης θα υπάρχει αλλαγή της μπαταρίας και μετά το 16ο έτος του αυτοκινήτου στον δρόμο. Μαζί με την ηρεμία, στους ιδιοκτήτες, η υπηρεσία θα δημιουργήσει και μια σταθερή ροή εσόδων για την Ferrari.
Το ετήσιο τέλος των 7.000 ευρώ μπορεί να ακούγεται ακριβό για εμάς, αλλά είναι ένα μικρό ποσό για εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα μοντέλο της ιταλικής εταιρίας. Σε περίπτωση που κάποιος ιδιοκτήτης δεν θέλει να πληρώσει τη συνδρομή, οι υβριδικές Ferrari καλύπτονται επί του παρόντος από πενταετή εγγύηση μπαταρίας.
Η εταιρία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025 και θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο που ετοίμασε που της επιτρέπει να κατασκευάσει περίπου 20.000 αυτοκίνητα ετησίως, 6.000 περισσότερα από το 2023. Ωστόσο η εταιρία δεν θα χρησιμοποιήσει τις νέες εγκαταστάσεις για να αυξήσει τη παραγωγή αλλά για να επισπεύσει την ανάπτυξη και να κερδίσει περισσότερα χρήματα ανά αυτοκίνητο, διατηρώντας τον όγκο πωλήσεων στα περσινά επίπεδα.
Η Ferrari δεν θέλει να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της, μιας και επιθυμία της είναι να διατηρήσει την αποκλειστικά των αυτοκινήτων της. Επίσης, το νέο της εργοστάσιο θα συμβάλει ώστε να κατασκευάζονται γρηγορότερα τα μοναδικά αυτοκίνητα του τμήματος SP, αυτοκίνητα που πωλούνται για επταψήφιο ποσό, έχοντας τεράστιο περιθώριο κέρδους, γεμίζοντας με μετρητά τα ταμεία της.