Δοκιμές του Yangwang U9 των 1.300 ίππων στο Nurburgring, με πυρωμένα φρένα

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η YangWang -η νέα εταιρία της BYD– αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού της supercar, ονόματι U9. Πρόσφατα, η κινέζικη εταιρία βρέθηκε στην πίστα του Nurburgring για τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης, με την BYD να κάνει γνωστό ότι το εν λόγω μοντέλο θα κυκλοφορήσει και στην αγορά της Ευρώπης, όπως και το U8.

To Yangwang U9 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό, απόδοσης 240 kW έκαστος (326 ίπποι). Η συνδυαστική απόδοση ανακοινώνεται στους 1.304 ίππους, περισσότερους από τους 1.115 ίππους που είχε αρχικά ανακοινωθεί ότι θα αποδίδει το U9. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μόλις 2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα.

Το βάρος του U9 ανέρχεται στα 2.475 κιλά, όντας περίπου 175 κιλά περισσότερο από το Rimac Nevera. Το μήκος του κινέζικου ηλεκτρικού supercar αγγίζει τα 4.966 χλστ., το πλάτος 2.029 χλστ. και το ύψος 1.295 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.900 χλστ.

Έτσι, ανάμεσα στους δύο άξονες φιλοξενείται η μεγάλη μπαταρία των 100 kWh, η οποία κατασκευάζεται από τη FinDreams, θυγατρική της BYD. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 700 χλμ., σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών.

Η YangWang εξοπλίζει το U9 με προηγμένη ενεργή ανάρτηση, την οποία ονομάζει DiSus-X. Σύμφωνα με την BYD, είναι η πιο προηγμένη ανάρτηση παγκοσμίως και το πρώτο έξυπνο υδραυλικό σύστημα ελέγχου αμαξώματος στον κόσμο και θα τοποθετηθεί σε δεκάδες μοντέλα του κινεζικού ομίλου (BYD, Denza, YangWang).

Η DiSus-X ανάρτηση βελτιώνει την ευστάθεια, την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου και αποτελείται από τρία διαφορετικά συστήματα.

  • Το DiSus-C Intelligent Damping Body Control, μια ενεργή ρύθμιση ανάρτησης που ελέγχεται μέσω μιας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδα στα αμορτισέρ.
  • Το DiSus-A Intelligent Air Body Control, μια αερανάρτηση που μπορεί να αυξομειώσει το ύψος κατά 15 εκατοστά, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
  • Το DiSus-P Intelligent Hydraulic Body Control, ένα σύστημα που διαχειρίζεται τη ροή λαδιού στα αμορτισέρ μέσω εύρους κίνησης 20 εκατοστών και χαρίζει έως 200% αύξηση στην ακαμψία σε σύγκριση με την πιο ήπια ρύθμισή του.

Τα συστήματα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κινείται με τρεις τροχούς και μπορεί ακόμη και να αναπηδά πάνω-κάτω. Κλείνοντας, η τιμή του στη Κίνα θα ξεκινά από το 1.000.000 γουάν (138.100 ευρώ).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το νέο VW Passat στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Volkswagen Passat -Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...

H driftάδικη McLaren P1 GTR με τον τετραρότορο κινητήρα θα σου “πάρει” το μυαλό

Το νέο αυτοκίνητο του Νεοζηλανδού drifter, Mike Whiddett, κοινώς γνωστός ως Mad Mike, θα αφήσει ιστορία. Πρόκειται ενδεχομένως για το επικότερο αυτοκίνητο που έχει...

Το Renault Scenic E-Tech στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το νέο Renault Scenic E-Tech δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα...