Ο όμιλος της Rimac ανακοίνωσε σήμερα το διορισμό του Antony Sheriff στο ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου του, με τον Mate Rimac να αναλαμβάνει χρέη προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου της Rimac. Παράλληλα, ο ιδρυτής της εταιρίας διατηρεί τις θέσεις του CEO τόσο στην Bugatti Rimac όσο και στην Rimac Technology. Να θυμίσω ότι ο όμιλος της Rimac είναι ο πλειοψηφικός μέτοχος της Bugatti Rimac και ο μοναδικός μέτοχος της Rimac Technology.
Ο Rimac αναφέρει ότι πήρε αυτήν την απόφαση για να επικεντρώσει τον χρόνο του εκεί που μπορεί να έχει μεγαλύτερη επίδραση. Ο Sheriff βρίσκεται στις τάξεις της Rimac από το 2015, αρχικά ως μέλος του εποπτικού συμβουλίου της Rimac Automobili, από το 2021 ως πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Bugatti Rimac, και από το 2023 του ομίλου της Rimac.
Πιο συγκεκριμένα, ο Mate Rimac δήλωσε:
Εδώ και χρόνια είμαι σε τρεις θέσεις, ως διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, της Bugatti Rimac και της Rimac Technology. Καθώς αυτές οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται, γίνεται όλο και πιο δύσκολο για μένα να αφοσιωθώ πλήρως σε αυτές τις τρεις δουλειές, έτσι πήρα την απόφαση να αναλάβω λιγότερο ενεργό ρόλο στον όμιλο και να επικεντρωθώ στη σημαντική δουλειά που έχουμε στη Bugatti Rimac και την Rimac Technology.
Ο Antony είναι ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Rimac για σχεδόν μια δεκαετία τώρα, παρέχοντας πολύτιμες συμβουλές και χρησιμοποιώντας την τεράστια εμπειρία του. Αποδέχτηκε με ενθουσιασμό την προσφορά μας να γίνει διευθύνων σύμβουλος του ομίλου και έχω πλήρη πεποίθηση ότι η νέα δομή θα μας βοηθήσει να εκτελέσουμε τη στρατηγική μας με καλύτερο τρόπο.
Πριν ενταχθεί στην Rimac, ο Antony Sheriff συνέβαλε τα μέγιστα για το λανσάρισμα της McLaren Automotive το 2010, συμπεριλαμβανομένης της επίβλεψης της ανάπτυξης τόσο της MP4-12C όσο και της McLaren P1, ενώ έχει συμμετάσχει στα διοικητικά συμβούλια των Rivian, Aston Martin Lagonda, Pininfarina SpA και Automobili Pininfarina.
Ο Mate Rimac παραμένει ο μοναδικός μεγαλομέτοχος του ομίλου της Rimac, με άλλους επενδυτές σε αυτόν να είναι η Softbank, η Goldman Sachs Asset Management, η Porsche, η Hyundai Motor Group και άλλοι.