Η Toyota ανακοίνωσε ότι -μέχρι το τέλος του έτους- το C-HR θα σημειώσει ένα σημαντικό ορόσημο, πουλώντας το 1.000.000στό αυτοκίνητο στην αγορά της Ευρώπης. Αυτό αναδεικνύει το μοντέλο ως best seller και θρυλικό μοντέλο της μάρκας για την ήπειρο μας.
Το C-HR κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2016 και είναι ένα μοντέλο ορόσημο για την Toyota, φέρνοντας στη μάρκα ένα νέο και νεανικό κοινό, που έχει ως γνώμονα το στυλ χάρη στον ασυνήθιστο σχεδιασμό, θέτοντας νέο στιλιστικό σημείο αναφοράς στην ευρωπαϊκή κατηγορία των C-SUV με την τολμηρή, αιχμηρή σχεδίασή του, που θυμίζει τις δυναμικές γραμμές ενός σπορ κουπέ.
Η χαρακτηριστική εμφάνισή του βοήθησε να αλλάξουν θετικά οι αντιλήψεις για την Toyota στην Ευρώπη, φέρνοντας μια ισχυρή συναισθηματική ώθηση στη μάρκα. Οι πελάτες απάντησαν θετικά με περισσότερους από τους μισούς να αναφέρουν το στυλ του αυτοκινήτου ως τον κύριο λόγο αγοράς, συμβάλλοντας στο να γίνει το Toyota C-HR το μοντέλο με τις καλύτερες επιδόσεις της Toyota προσελκύοντας νέους πελάτες στη μάρκα για πρώτη φορά.
Εν τω μεταξύ, η plug-in υβριδική έκδοση του C-HR συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων plug-in υβριδικών της Toyota κατά 93% από έτος σε έτος.