BMW: Οι solid state μπαταρίες είναι 8 χρόνια μακριά

Σχετικά άρθρα

Η BMW δεν εστιάζει στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης για τα επόμενα χρόνια, υποστηρίζοντας πως υπάρχει “πολύς δρόμος μπροστά” με τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου, τις οποίες θα συνεχίσει να αναπτύσσει.

Συγκεκριμένα, ο Martin Schuster, αντιπρόεδρος τεχνολογίας μπαταριών επόμενης γενιάς της BMW, εκτιμά ότι το BMW Group απέχει οκτώ χρόνια από το να τοποθετήσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι πως οι μπαταρίες ιόντων λιθίου δεν έχουν τελειώσει. Βλέπετε υπάρχουν ακόμη βελτιώσεις σε αυτές. Δεν υπάρχει μία και μοναδική μπαταρία. Δεν θα έρθει. Αλλά η μπαταρία ιόντων λιθίου αυτή τη στιγμή μπορεί να βελτιωθεί με σταθερό τρόπο για να μειώσει το κόστος, γιατί αυτός είναι ο κύριος, πιο σημαντικός στόχος.

Μπορούμε να κάνουμε solid-state μπαταρίες τώρα, αλλά το κόστος στη συσκευασία δεν έχει νόημα. Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Ο προϊστάμενος αγορών και προμηθειών της BMW Joachim Post πρόσθεσε ότι οι νέες Gen6 μπαταρίες του BMW Group – οι οποίες μπορούν να ανακτήσουν 300 χιλιόμετρα σε μόλις 10 λεπτά σε έναν σταθμό ταχυφόρτισης – προσφέρουν περισσότερο από αρκετό για αυτό που θέλει η αγορά αυτή τη στιγμή.

Θα ήταν διατεθειμένος ένας πελάτης να πληρώσει πολύ υψηλότερη τιμή για μπαταρίες στερεάς κατάστασης για ίσως λίγο πιο γρήγορη φόρτιση; Το κόστος είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημεία για τους αγοραστές EV.

Το πρόβλημα με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι να φτιάξουμε εκατομμύρια μπαταρίες σε χαμηλή τιμή με υψηλή απόδοση, καλύτερη ποιότητα και εύκολη ενσωμάτωση στη συσκευασία. Σύμφωνα με ότι βλέπουμε μέχρι στιγμής δεν έρχεται μια γρήγορη ανακάλυψη και γι’ αυτό είμαστε αρκετά βέβαιοι ότι η Gen6 μπαταρία μας θα διαρκέσει για μεγάλο χρονικό διάστημα,

είπε ο Post που ερωτηθείς εάν αυτό σήμαινε ότι η BMW θα υστερούσε, δεδομένου ότι η Mercedes μόλις ανακοίνωσε ότι έχει ξεκινήσει τις δοκιμές της δικής της μπαταρίας στερεάς κατάστασης , η οποία μπορεί να προσφέρει αυτονομία πέραν των 1.000 χλμ, απάντησε:

Βρίσκονται σε μια κατηγορία τιμής που δεν είναι ανταγωνιστική. Αυτό είναι γεγονός σήμερα. Όταν δούμε πως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα ανταγωνίζονται τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, τότε θα τις λάβουμε υπόψη.

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

#trending

Ήρθε Ελλάδα το Lynk & Co 02 [Τιμές]

Τον περασμένο Οκτώβριο η Lynk & Co αποκάλυψε τη...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Tsunoda: Η λάθος ρύθμιση που τον έφερε στην 15η θέση στις κατατακτήριες

Ο Yuki Tsunoda παραδέχεται ότι το μονοθέσιο της Red Bull είναι πιο δύσκολο στην οδήγηση από αυτό της Racing Bulls, μετά από την απογοητευτική...

Hamilton: Η λάθος απόφαση που τον άφησε στην 8η θέση στις κατατακτήριες

Μετά το τέλος των κατατακτηρίων ο Lewis Hamilton δήλωσε πως η 8η θέση που πήρε σε αυτές δεν ήταν καλή και η αιτία που...

RS Q8 Performance Vs Purosangue Vs Urus SE Vs Cayenne Turbo e-hybrid στην ευθεία

Ποιο από τα τέσσερα γρήγορα SUV είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση στην ευθεία; Το Audi RS Q8 Performance κρύβει κάτω από το καπό του τον...

Η Audi ετοιμάζει το Q2 e-tron

Η Audi, παρά την απόφασή της να σταματήσει την παραγωγή των A1 και Q2 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν εγκαταλείπει την κατηγορία των μικρών...